Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
voorheen met s-kuipje - blijf kijken
Reactie van bezoeker 'frank ', geïmporteerd van het oude forum:

Er is een spreuk die je er bovenop moet helpen:Over berg en top een 'r' voorop.
beterschap.

Frank.
Reply
Reactie van bezoeker 'Joost', geïmporteerd van het oude forum:

Voorspoedig herstel.
In de eerste plaats voor jou en daarna voor jouw fiets.
Reply
Reactie van bezoeker 'Reyer Blankevoort', geïmporteerd van het oude forum:

Dank voor jullie medeleven, dat doet me goed. Autorijden gaat alweer, dus ik ben weer enigszins mobiel.
Frank, wat een merkwaardige spreuk, waar haal die vandaan en wat is de betekenis. Hij ontlokte mij wel een glimlach. Wil je een toelichting geven?
Groeten,
Reyer
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Reyer,
ook van mij sterkte. Ik ben een keer over mijn windscherm getuimeld toen ik van achter was aangereden, een week lang was het steeds zitten, dan toch maar staan en lopen, dan weer zitten of liggen, het ging over. Gelukkig zo te lezen met jou ook al weer aan het beteren. De volgende kuip van staalplaat maken;-)
En wel weer gaan rijden he?
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'frank ', geïmporteerd van het oude forum:

Reyer,
De spreuk is bedoelt als een hart onder den riem en ik bedoel er niet meer mee dan dat er niets boven er bmw 'R' gaat. De spreuk komt nog uit mijn brommertijd waar zundapp en kreidler beziter elkaar probeerden te overtroeven. Net als deze "eat my dust boy".
Groet, Frank.
Reply

Beste forummers,
vandaag maar weer eens opgestapt, moest maar weer, het bloed kruipt.....
Honderd km zonder s-kuipje gereden en dat ging buiten de extra windvang prima. Was niet extra pijnlijk alleen het opbokken ging over de grens. Moet 's nachts nog slapen met pijn stillers.
Het doel was een nieuwe helm zoeken maar daarin ben ik niet geslaagd. Niet alles was open en mij werd niet duidelijk wat ik nu in de plaats moest hebben van mijn witte Shoei RX800. Deze is ca 10 cm rondom het impactpunt onderhuids gekakeleerd en gelig verkleurd. Er wel mee kunnen rijden nadat ik het wintervizier met pinlock (behoorlijk diep gekrast door het ongevalletje) had vervangen door mijn zomer vizier.
Ik zag ze bij Safe Amsterdam kijken toen ik daar met mijn beschadigde jack naar binnen liep. Motorrijden blijft een van mijn passies!
Aan een vervangend s-kuipje wordt gewerkt.

Groeten,
Reyer R80 1985 (vooralsnog zonder s-kuipje)

Reply
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:

Ik lees het nu pas meneer S-kuipje. (is dat S van schaven?)
Sterkte, en laten we hopen we niet meer van dit soort berichten lezen, bBrrr
Vorige week is er hier aan de overkant van de dijk (Culemborg) een met de trauma helicopter afgevoerd.
Maar die zocht het gevaar WEL op. (zo'n japanse buikschuiver met 160km de bocht gemist)
Over de helm. Een Schubert Concept?
Heb ik ook, heerlijke helm.

Jan
Reply

Tonie,
dank voor je aanbod, ik ben al in gesprek, mocht het niets worden dan neem ik contact met je op.

JanW,
Ik heb weer van alles gepast maar de Shoei Raid 2 beviel me het best. De systeem helmen bevallen me niet omdat ze zwaar zijn en de gedachte laat me niet los dat een gedeelde helm minder veilig is. Het is weer een witte geworden, ook om veiligheidsredenen.
Dus de S is van Shoei, bevalt me ook beter dan Schaven!

Groeten,
Reyer R80 1985
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)