05-06-2006, 09:59 PM
Reactie van bezoeker 'J', geïmporteerd van het oude forum:
Over de meeste onderdelen van een BMW is aardig nagedacht en meestal zit het allemaal aardig goed in elkaar. Een uitzondering is de geperste steun waar de duovoetsteun en de uitlaat aan bevestigd is. Dit is een uit staalplaat geperste contructie met aan de onderzijde een mooi uitstekende randje waar je uitlaat aan bevestigd wordt en waar 's winters alle meuk van de weg op blijft liggen.
Bij mijn R65 (1988) is dit deel al geruime tijd aan het roesten en daar helpt geen bijtippen met verf aan.
Vandaag ging ik een nieuw utilaatsysteem monteren en aan de rechterzijde is de steun dusdanig ver weggerot dat ik de uitlaatdemper niet goed meer kan vastzetten.
Zijn er oplossingen bekent voor dit probleem? Als ik de constructie zo bekijk kan ik niet de enige zijn die hiervan last heeft.
MVG
J
Over de meeste onderdelen van een BMW is aardig nagedacht en meestal zit het allemaal aardig goed in elkaar. Een uitzondering is de geperste steun waar de duovoetsteun en de uitlaat aan bevestigd is. Dit is een uit staalplaat geperste contructie met aan de onderzijde een mooi uitstekende randje waar je uitlaat aan bevestigd wordt en waar 's winters alle meuk van de weg op blijft liggen.
Bij mijn R65 (1988) is dit deel al geruime tijd aan het roesten en daar helpt geen bijtippen met verf aan.
Vandaag ging ik een nieuw utilaatsysteem monteren en aan de rechterzijde is de steun dusdanig ver weggerot dat ik de uitlaatdemper niet goed meer kan vastzetten.
Zijn er oplossingen bekent voor dit probleem? Als ik de constructie zo bekijk kan ik niet de enige zijn die hiervan last heeft.
MVG
J