05-10-2006, 10:50 PM
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:
De R50 is een R50/2 van 1966. Het swingarmtype. Groetjes, Marinus.
De R50 is een R50/2 van 1966. Het swingarmtype. Groetjes, Marinus.
R50 Links en rechts olie op schoenneus.
|
05-10-2006, 10:50 PM
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:
De R50 is een R50/2 van 1966. Het swingarmtype. Groetjes, Marinus.
05-10-2006, 11:20 PM
Reactie van bezoeker 'Jan W', geïmporteerd van het oude forum:
Taalpuristen is ÈÈn woord.
05-11-2006, 09:36 AM
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Marinus, als de olie uit de stootstangbeschermingsbusjes loopt moet je die waarschijnlijk verder indrukken. Daarvoor moet de kop er af. Als je je mailadres stuurt naar boesrijk2home.nl met iets anders voor de 2 dan kan ik je een gescand boekje voor o.a. de R50 mailen. Succes, Egbert
05-12-2006, 05:23 PM
Reactie van bezoeker 'chris', geïmporteerd van het oude forum:
wat ik een keer mee gemaakt heb bij mijn R60 bj 1962, was een barst in de cilinder wand. daardoor kreeg ik olie op mijn schoen,het is niet te hopen dat het bij jou ook zoiets is dit kost je een cilinder maar je weet maar nooit veel sucses groetjes chris (R60 en R80)
05-12-2006, 08:46 PM
Reactie van bezoeker 'Gast', geïmporteerd van het oude forum:
In dit geval 2 cilinders. Twee schoenen werden nat. Ik hoop het niet voor je. Groet Gast
05-13-2006, 02:27 AM
Reactie van bezoeker 'Coen', geïmporteerd van het oude forum:
Alle raad ten spijt is de oorzaak nog steeds niet achterhaald. Ik vrees dat je toch even onder de motor moet kruipen om te zien waar de olie precies vandaan komt. Een vriend van mij heeft ooit zn cilinders laten stralen met als resultaat dat de olieteruglooppijpjes beschadigd waren. Een andere mogelijke oorzaak is overdruk in het carter door een montage van een verkeerde ontluchtingsschijf. We zijn benieuwd!! |
« Next Oldest | Next Newest »
|