Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lekkende vlotterkamer carburateur.
Reactie van bezoeker 'Jeroen', geïmporteerd van het oude forum:

Maar het lekt niet meer. Heb vlotter verschillende keren wat verbogen en getest of er benzine in het bakje liep en niet overliep. Is wat milimeterwerk met geduld. Bedankt voor de reacties.
Jeroen
Reply
Reactie van bezoeker 'jacco...', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Maar het lekt niet meer. Heb vlotter verschillende keren wat verbogen en getest of er benzine in het bakje liep en niet overliep. Is wat milimeterwerk met geduld. Bedankt voor de reacties.
Jeroen
ik ben daar nu ook mee bezig bij mijn R80/7,maar het luistert heel erg nauw merk ik...af hij lekt of hij krijgt geen benzine aan de linkerkant...ook vreemd vind ik dat hij soms 10 minuten na stilzetten niet lekt en na 5 tot 10 min. in eens gaat piesen...
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Dat laatste komt misschien doordat decarburateur niet meer wordt gekoeld door rijwind en de benzine die er nog in zit (deels) verdampt en er vervolgens wat uitdrukt.
't Is maar een idee
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron68', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Lei ik vind je een muggezifter met of zonder dt.
Helaas gast,

Het moet muggeNzifter zijn dus met die extra n

sorry kon het niet laten :-)

Greetz,
Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Heel goed Lei, ik hou wel van correct taalgebruik. Bindt je hand voor alle zekerheid aan het stuur met een taai-rep!

Groeten,
Reyer R80 1985 (met s-kuipje)
Sinterklaas zit vast met een taai-taai-rap.

Dit voor alle duidelijkheid.

Reply
Reactie van bezoeker 'Gast', geïmporteerd van het oude forum:

He Ron 66,
Ik heb het uit het groene boekje,loopt zeker achter op het witte boekje met of zonder tussen N.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron 007', geïmporteerd van het oude forum:

mogen die kopelstreepjes wel tussen taai taai
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron 007', geïmporteerd van het oude forum:

oei oei koppel!!!!
Reply
Reactie van bezoeker 'ron', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:mogen die kopelstreepjes wel tussen taai taai
Weet ik veel, maar als we nu eens alleen naar de technische zaken kijken en niet lopen te kissebissen over d dt enz. enz. dan wordt het meen ik gezelliger.
Het valt mij op dat steeds meer gevallen wordt over een bepaald taalgebruik en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik werk veel in het buitenland en mijn talen knobbel is verre van goed maar als ze je begrijpen willen begrijpen ze je ook hoe krom je de taal ook spreekt.
Nu gaat in een andere topic weer over het woord Zij pekel en hoofd pekel. Iedereen weet wat ermee bedoeld wordt maar toch maar zeuren. Dit is gewoon Belgisch nou en!.
Verder gaat het in en andere topic over het woord ty rap, moet zeggen dat ik ook niet altijd weet hoe je het schrijven moet maar ook nu weer tie rap of ty-rap of gewoon binder, iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.

Dit is een technisch forum en geen forum om de Nederlandse taal te verbeteren.

Garoetend,

Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Ja Ron helemaal mee eens.

Groeten Arnold
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)