04-27-2006, 01:34 AM
Reactie van bezoeker 'Richard van Kampen', geïmporteerd van het oude forum:
Dank je wel voor je aanbod, het is jammer dat ik in Brabant woon, toch nog een hele afstand, maar nogmaals bedankt.
Ik heb de bogiekabels bij de bobine omgewisseld met het resultaat dat het inductie probleempje mee verhuisd is naar de linker zijde, aan de kabels of bogiekap ligt het niet want die zijn al vervangen door orginelen van bmw.
Ik heb een vraag aan jou, ben je toevallig in het bezit van stroboscooplamp, als dat zo is wil je dan bij jou motor de inductie van je bogiekabels vergelijken, het resultaat bij mijn motor is dat de inductie rechts minder is dan de linker zijde.
Ik heb het vemoeden dat dit verschil toch vaker voorkomt.
Ik heb van mijn rechter carburator de membraan nagekeken en die was in orde.
Richard van kampen
Quote:Richard,Richard,
Als je er niet uitkomt kan je bij mij een bobine gebruiken, om te zoeken waar de fout zit. Ik woon in de omgeving van Leiden.
Het is ook 1 bobine met een dubbele uitgang met een primaire weerstand van 3 Ohm.
Richard
Dank je wel voor je aanbod, het is jammer dat ik in Brabant woon, toch nog een hele afstand, maar nogmaals bedankt.
Ik heb de bogiekabels bij de bobine omgewisseld met het resultaat dat het inductie probleempje mee verhuisd is naar de linker zijde, aan de kabels of bogiekap ligt het niet want die zijn al vervangen door orginelen van bmw.
Ik heb een vraag aan jou, ben je toevallig in het bezit van stroboscooplamp, als dat zo is wil je dan bij jou motor de inductie van je bogiekabels vergelijken, het resultaat bij mijn motor is dat de inductie rechts minder is dan de linker zijde.
Ik heb het vemoeden dat dit verschil toch vaker voorkomt.
Ik heb van mijn rechter carburator de membraan nagekeken en die was in orde.
Richard van kampen