04-25-2006, 10:52 PM
Reactie van bezoeker 'Richard G', geïmporteerd van het oude forum:
Richard,
je kan de bouie kabels omwisselen links/rechts. Kontacten goed schoon maken en de bobine aansluiting naar bougiekabel goed kontroleren op haarscheuren . En nog een keer kijken met de stroboscoop. Dan weet je zeker of het de bobine is of de bougiekabel met dop.
Je kan ook de motor in het donker starten en de bobine kontroleren, als deze 'lekt' bij de uitgang naar de bougiekabel dan zie je mooie blauwe vonken naar het frame springen.
De bougiekabels en doppen hebben niet het eeuwige leven.
Richard G
Richard,
je kan de bouie kabels omwisselen links/rechts. Kontacten goed schoon maken en de bobine aansluiting naar bougiekabel goed kontroleren op haarscheuren . En nog een keer kijken met de stroboscoop. Dan weet je zeker of het de bobine is of de bougiekabel met dop.
Je kan ook de motor in het donker starten en de bobine kontroleren, als deze 'lekt' bij de uitgang naar de bougiekabel dan zie je mooie blauwe vonken naar het frame springen.
De bougiekabels en doppen hebben niet het eeuwige leven.
Richard G