Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'piet bergsma', geïmporteerd van het oude forum:
ik rijd al een aantal jaren op metzler mez 4 waar ik zeer tevreden over ben.
maar ik ben niet zo tevreden over de levensduur 8000km achter en 11000km voor.
nu zit ik te denken aan bridgestone bt020 wie heeft hiet ervaring mee omdat ik eigenlijk niet in rijeigenschscapen wil inleveren.
bridgestone zijn ook nog wat goedkoper dan metzler.
[ dit zijn allemaal kilometers met duopassagier]
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:
Mijn BT020 waren na 4500km tot op het canvas versleten en lek gereden op een steentje. Dit wel tijdens mijn vakantie in Italie en dus onder wat warmere omstandigheden als in Nederland maar toch. Ik heb dus niet zulke goede ervaringen met de BT020 als het levernsduur betreft. Michelin Macadam gaat wel veel langer mee maar sturen weer iets minder lekker als de BT020.
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi,
Ik heb nu een michelin macadam 100X voor liggen en die is na 8000 km nu helemaal weg, ga weer terug over naar metzeler
Ludi R1100RT
Reactie van bezoeker 'boxer-rinus', geïmporteerd van het oude forum:
ik vind Michelin pilot-road de beste stuurbanden met droog en nat weer.
altijd grip.
Reactie van bezoeker 'D-J', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo,
Ik snap niet helemaal de positieve reactie op de Metzeler banden, aangezien die niet echt goed rijden op nat/vochtig wekdek!!!
Probeer eens de BT020...echt een heerlijke band waar men ook 7500 km mee rijdt!!
Reactie van bezoeker 'Arian', geïmporteerd van het oude forum:
Ik rij al drie jaar op de bt020. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Sabra uit geldermalsen heeft ze met fikse korting
Reactie van bezoeker 'Jef Schildermans', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi, mijn eerste banden waren metzlers, daar heb ik 15000 km met rond gereden tot de voorste band versleten was. Ik had een tip gekregen dat de continetal touring sport een goede toer band was, er was maar een probleem de lever tijd 2 maanden, ik nu gekozen voor bridgestone, vermist ik ook rond rij met regen ( vorige week nog vier dagen Duitsland) en zelfs in de winter ben ik er best tevreden over. Groetjes Jef
Reactie van bezoeker 'Bouke', geïmporteerd van het oude forum:
Mijn BT020 vanachter zit er nu ruim 13000 km op en is nog niet versleten. Kan er nog wel 3000 mee doen denk ik. Zit natuurlijk wel een vlakke kant aan.
Bouke
Reactie van bezoeker 'wouteRT', geïmporteerd van het oude forum:
Rij zelf al tijden met BT020 voor +/- 10000 Achter +/- 17000KM en ik hou van stug doorrijden en rij ook veel door file dus zal de voorkant sneller slijten met al het remmen. Een heerlijke allround band die het goed doet in weer en wind. Dit blijkt ook uit vele testen. Toch las ik vorige week weer een test met de pilot road (oke test op een varadero.....) waar deze als beste eruit kwam. Heeft ook wat meer rubber?
Wellicht gaan die er volgend jaar op.