Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
toerroute ardennen
Reactie van bezoeker 'Ronald', geïmporteerd van het oude forum:

Ik wil mijn vrouw verrassen met een toertochtje met mijn R100RT vanuit nijmegen naar ardennen.
Wie weet een mooie route om te rijden en een leuk adres om te overnachten??
Reply
Reactie van bezoeker 'Johs Heymink', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,

Ik heb een hele mooie route vanuit Apeldoorn naar Diekirch, maar als Mapsource-dokument. Dus voor een GPS van Garmin.

Heb je er wat aan???

Groet
Johs

Reply
Reactie van bezoeker 'Math', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik wil mijn vrouw verrassen met een toertochtje met mijn R100RT vanuit nijmegen naar ardennen.
Ik heb 2 routes die ik je kan mailen. Deze zijn gedetaileerd. Tevens kan ik je ook wel een mooie route uitstippelen die ikzelf gereden heb. Het probleem is dat ik heel vaak in de Ardennen rij (woon in limburg) maar nooit gebruik maak van uitgestippelde routes. Dus het ligt een beetje eraan wat je zoekt. Wat ikzelf altijd doe is een goede kaart kopen en dan de mooie weggetjes opzoeken. Op de meeste kaarten staat aangegeven of een weg toeristisch is. Bj mij werkt dat prima. Een overnachting is natuurlijk het makkelijkst te regelen. Gewoon rijden en daar stoppen waar je een mooie omgeving hebt. Bekende plaatsen zijn daarbij Durbuy, La Roche en Ardenne, maar natuurlijk kan ik niet voor jou invullen wat je zoekt. ook via internet kun je natuurlijk hotels e.d. boeken.
Laat maar weten of je die route beschrijvingen wilt hebben.

Groetjes Math

Grotjes Math
Reply
Reactie van bezoeker 'Math', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik wil mijn vrouw verrassen met een toertochtje met mijn R100RT vanuit nijmegen naar ardennen.
Kijk hier maar eens. Ik heb ze zelf niet gereden maar wat ik zo lees zijn het de juiste wegen waar je komt.

http://www.motorroutes.nl/

Groetjes, math
Reply
Reactie van bezoeker 'ronald', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Ik wil mijn vrouw verrassen met een toertochtje met mijn R100RT vanuit nijmegen naar ardennen.
Ik heb 2 routes die ik je kan mailen. Deze zijn gedetaileerd. Tevens kan ik je ook wel een mooie route uitstippelen die ikzelf gereden heb. Het probleem is dat ik heel vaak in de Ardennen rij (woon in limburg) maar nooit gebruik maak van uitgestippelde routes. Dus het ligt een beetje eraan wat je zoekt. Wat ikzelf altijd doe is een goede kaart kopen en dan de mooie weggetjes opzoeken. Op de meeste kaarten staat aangegeven of een weg toeristisch is. Bj mij werkt dat prima. Een overnachting is natuurlijk het makkelijkst te regelen. Gewoon rijden en daar stoppen waar je een mooie omgeving hebt. Bekende plaatsen zijn daarbij Durbuy, La Roche en Ardenne, maar natuurlijk kan ik niet voor jou invullen wat je zoekt. ook via internet kun je natuurlijk hotels e.d. boeken.
Laat maar weten of je die route beschrijvingen wilt hebben.

Groetjes Math

Grotjes Math</blockquote>Beste Math

mijn adres is rhabers@tiscali.nl. Wil je eens mailen? Kan ik kijken.
een andere mooie route is uiteraard ook van harte welkom.
Alvast bedankt voor je moeite
Groeten Ronald
Reply
Reactie van bezoeker 'ronald', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo,

Ik heb een hele mooie route vanuit Apeldoorn naar Diekirch, maar als Mapsource-dokument. Dus voor een GPS van Garmin.

Heb je er wat aan???

Groet
Johs
Beste Johs,

Helaas kan ik niet veel met dit dokument, maar toch bedankt voor je reactie.
Groeten Ronald.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)