03-16-2006, 07:17 PM
Reactie van bezoeker 'Erwin', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi
Hier ben ik weer met een techniche nieuwe ontwikkeling van BMW.
Bij het bedrijf waar ik werk hebben we een hagelnieuwe BMW GS ingekocht., [bij ons doen we niet via reklame schreeuwen dat we sneller en beter zijn maar we investeren gewoon in veel kennis en kennis is macht] deze komt gewoon rechtstreeks uit de fabriek in duitsland en we hebben hem gekocht om deze eens technisch te ontleden en storingen in aan te brengen. helaas mag er nooit op gereden worden.
Wat blijkt ,Ik heb BMW al eerder komplimenten gegeven over de vooruitdenkende techniek in deze fiets van oa canbus en weer sta ik perplex.
Ik deze nieuwe machine zitten GEEN zekeringen meer.
Deze motor bezit een mosfert systeen die constant de stroom bewaakt over de bedrading.
Wil je meer weten over dit systeem ga dan even naar www.irf.com/technical-info/appnotes/mosfert.pdf en leef je uit
Hoe bedoel je [die jappen lopen ver achter]
Het is maar dat u het weet.
Groet Erwin R80RT uit 81 [met zekeringen]
Hoi
Hier ben ik weer met een techniche nieuwe ontwikkeling van BMW.
Bij het bedrijf waar ik werk hebben we een hagelnieuwe BMW GS ingekocht., [bij ons doen we niet via reklame schreeuwen dat we sneller en beter zijn maar we investeren gewoon in veel kennis en kennis is macht] deze komt gewoon rechtstreeks uit de fabriek in duitsland en we hebben hem gekocht om deze eens technisch te ontleden en storingen in aan te brengen. helaas mag er nooit op gereden worden.
Wat blijkt ,Ik heb BMW al eerder komplimenten gegeven over de vooruitdenkende techniek in deze fiets van oa canbus en weer sta ik perplex.
Ik deze nieuwe machine zitten GEEN zekeringen meer.
Deze motor bezit een mosfert systeen die constant de stroom bewaakt over de bedrading.
Wil je meer weten over dit systeem ga dan even naar www.irf.com/technical-info/appnotes/mosfert.pdf en leef je uit
Hoe bedoel je [die jappen lopen ver achter]
Het is maar dat u het weet.
Groet Erwin R80RT uit 81 [met zekeringen]