03-11-2006, 06:21 PM
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Merijn,
ze zijn op de bus gedan.
Veel plezier,
Egbert
Merijn,
ze zijn op de bus gedan.
Veel plezier,
Egbert
afstellen carburator R27
|
03-11-2006, 06:21 PM
Merijn, ze zijn op de bus gedan. Veel plezier, Egbert
03-14-2006, 11:14 AM
Reactie van bezoeker 'marijn', geïmporteerd van het oude forum:
Egbert vroeg mij om een foto van de R27 te posten, bij deze is dat gebeurd (ok, hij is wel niet in de gemonteerde toestand, ik heb nog een paar foto's van in de zomer toen hij nog berijdbaar was, zal ik er ook opzetten). Zoals ik al gezegd heb ben ik hem helemaal aan het opknappen, hier is er nog niet veel van te merken maar als alles er op staat... (hopelijk) [img]/import/photos/p15734s.jpg[/img]
03-15-2006, 10:23 AM
Leuk, die handvat knipperlichtjes er bij. Veel plezier Egbert
03-16-2006, 12:01 AM
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:
Go, waarom wordt ik daar nou zo verdrietig van? Voor mij is dat 35 jaar geleden, waar blijft de tijd. Ik vind dat je het goed doet, hij wordt mooi!!!!! succes
03-17-2006, 12:21 AM
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:
Die hella lichtjes aan het stuur waren toen min of meer standaard maar het stuur op de foto is dat niet. komt toch wel ee zonder zo'n cross stang op he?
03-18-2006, 09:11 PM
Ja ben wel van plan om er een laag stuur op te zetten, vind ik inderdaad ook beter passen.
03-19-2006, 06:29 PM
Reactie van bezoeker 'egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Aan de foto te zien moet je t.z.t. ook het contactslot nog nazien: ik herken dat elastiek om de "sleutel" op zijn plek te houden ;-) Egbert
03-20-2006, 11:13 AM
:-) haha, inderdaad, iemand die mij begrijpt. Had er in het begin die elastiek rond gedaan als tijdelijke oplossing, daarna heb ik de lamp opengehaald en het veertje waar de sleutel tegen drukt wat omgeplooid zodat er beter blijven contact wordt gemaakt. Sindsdien gaat het goed maar heb de elastiek er maar rond laten zitten als noodoplossing, anders niet zo leuk als tijdens een rit je motor plots uitvalt en je in het begin niet doorhebt wat er aan de hand is.
03-20-2006, 10:09 PM
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:
er zijn ook touring sturen van bmw zonder zo'n bmx stang hoor! |
« Next Oldest | Next Newest »
|