02-26-2006, 11:11 PM
Reactie van bezoeker 'Ton Tonies', geïmporteerd van het oude forum:
Wellicht stel ik deze vraag aan de verkeerde groep (meeste lezers waarschijnlijk liefhebbers van de oudere generatie boxers ?) maar toch:
Ik gebruik mijn R1100S voor woonwerk-verkeer (ca 30.000 km/jaar) en heb er in minder dan 4 jaar dan ook al 125.000 km opzitten. Eigenlijk heeft dat ding nog nooit echt een klap verkeerd gegeven, maar ben nu toch alweer toe aan een nw zadel, een nieuwe remschijf, uitlaatbocht etc, jet weet het wel.
Inruil op een nieuwe levert een inruilprijs van minder dan 6000 Euro op, dus dan ga je je afvragen of dat wel zin heeft; vandaar : hoeveel km kan zo'n BMW-blok normaliter bij goed onderhoud (elke 20.000 km krijgt ie een grote beurt) meegaan?
Wellicht stel ik deze vraag aan de verkeerde groep (meeste lezers waarschijnlijk liefhebbers van de oudere generatie boxers ?) maar toch:
Ik gebruik mijn R1100S voor woonwerk-verkeer (ca 30.000 km/jaar) en heb er in minder dan 4 jaar dan ook al 125.000 km opzitten. Eigenlijk heeft dat ding nog nooit echt een klap verkeerd gegeven, maar ben nu toch alweer toe aan een nw zadel, een nieuwe remschijf, uitlaatbocht etc, jet weet het wel.
Inruil op een nieuwe levert een inruilprijs van minder dan 6000 Euro op, dus dan ga je je afvragen of dat wel zin heeft; vandaar : hoeveel km kan zo'n BMW-blok normaliter bij goed onderhoud (elke 20.000 km krijgt ie een grote beurt) meegaan?