Threads: 5,346
Reactie van bezoeker 'Marcel', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi,
Ben mijn R60/7 weer in elkaar aan het zetten. Mooi gemoffeld frame etc. Maar had niet zo goed opgelet toen ik de draadboom in z'n geheel eruit getrokken had. Dus nu moettie terug. Heb ik het goed dat hij onder de onderste kroonplaat loopt, dan rechts het frame binnenkomt, kruist en dan links verder naar achter loopt????? Of anders? Vast bedankt voor de hulp. Groetjes
Marcel
Reactie van bezoeker 'HansL', geïmporteerd van het oude forum:
Ik zat dit weekeinde over precies hetzelfde te puzzelen. Maar dan over de loop van de bedieningskabels (gas, koppeling). En de positie van diverse relais op het frame. Heeft er niemand toevallig een goede foto van een originele /7 type? Framebuis en koplamp omgeving?
Reactie van bezoeker 'GerJ', geïmporteerd van het oude forum:
Nee, ik weet geen oplossing, maar wel een tip per preventie. Foto's nemen voor je de zaak losneemt/uit elkaar haalt. Daar zijn digitale camera's heel handig voor.
Reactie van bezoeker 'HansL', geïmporteerd van het oude forum:
@Jacco
Ja, die foto's ben ik wel in geÔnteresseerd. (De vergroting van de foto op het forum werkt niet?)
Kun je me een paar toesturen?
adres atelierATbox.nl (AT=@)
hartelijk dank!
Reactie van bezoeker 'boxer-rinus', geïmporteerd van het oude forum:
een beetje fantasie heren , trek de kabels geleidelijk naar hun eindpunt .
geen knikken en opstoppingen in de loop van de kabels en het kom allemaal
goed. effe een paar bindertjes er rond.
Hoi,
Het draadje lijkt een beetje van het oorspronkelijke spoor te zijn geraakt. Zijn er geen BMW bezitters die de eerste vraag met een blik op die van hun kunnen beantwoorden? Loopt de kabelboom onder de onderste kroonplaat? Groetjes
Marcel
Hoi,
Geen reactie? Nou, Jacco, stuur mij die fotootjes dan ook maar, als je wilt? Adres mweiffenbach@netscape.net Groetjes
Marcel
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:
Volgens mij loopt hij het beste onder de kroonplaat, hierdoor wordt er het minst aan getrokken of gebogen.
De kabels zijn gemakkelijk te leggen, gewoon een voor een en een klein beetje logisch denken.
kabels altijd met mooie vloeiende vormen naar hun bestemming leiden, en zorgen dat ze nergens tussen komen tijdens het bewegen van het stuur.
Chris