Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Knipperlichten R50
Reactie van bezoeker 'Harry', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben van plan om knipperlichten te monteren op de uiteinden van het stuur van mijn R50. Ik ga ervan uit dat de bedrading dan het stuur ook weer uit moet. Is er iemand die hier ervaring mee heeft ( waar kan en mag je boren in het stuur of moet er een ander type stuur op) en me even op weg kan helpen......alvast bedankt
Reply
Reactie van bezoeker 'Coen', geïmporteerd van het oude forum:

Harry,

ik heb gewoon een gaatje geboord aan de onderkant van het stuur, tussen de stuurklemmen. Milimeter of 6 zodat de draden er makkelijk doorgaan.

Succes verder.
Reply
Reactie van bezoeker 'Harry', geïmporteerd van het oude forum:

Hartelijk dank...moet lukken dus.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Advies voor het boren: vijl eerst een klein plekje kaal, dan gaat het boren makkelijker. En klem het stuur goed vast, als de boor door het materiaal heen komt wil hij wel eens happen en het hele zaakje uit je handen trekken...
succes,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Advies voor het boren: vijl eerst een klein plekje kaal, dan gaat het boren makkelijker. En klem het stuur goed vast, als de boor door het materiaal heen komt wil hij wel eens happen en het hele zaakje uit je handen trekken...
succes,
Egbert
Na het plekje kaal te hebben gevijld met een centerpunt even een puntje slaan, loopt je boor ook niet zo gemakkelijk meer weg.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

Heb op mijn R50 ook knipperlichten gezet. Er was al een knipperlicht relais ingezet ( ex politie 12 V ) maar omdat er maar 2 lampen op staan werkte de relais niet goed. Ik heb dit opgelost door 2 weerstanden parralel op allebei de lampen te zetten. Ben benieuw hoe anderen dit gedaan hebben.

Groeten Ludi

[img]/import/photos/p15354s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)