Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:
Ja, ik heb het er net afgehaald en vervangen door een Aeroflow scherm. Voor foto's van zo'n scherm op een K1100RS zie de site van Bert Meijerink. Het MV opzetschermpje doet zeker iets (minder druk, iets minder herrie) in mijn geval, ik ben 1,9 m lang. Het Aeroflow scherm is veel groter en bevalt me prima. Had ik jaren geleden al moeten doen, want het standaard BMW scherm is waardeloos en heeft mijn liefde voor de K1100RS soms op de proef gesteld! En de looks? Ach ja, over smaak valt niet te twisten, en ik vind het wel wat hebben. Bovendien is comfort ook wat waard.
Mocht je een MV schermpje overwegen, die van mij kan je overnemen voor de helft van de nieuwwaarde.
Groet,
Mark
K1100RS 1992 / 160.000 km
Reactie van bezoeker 'maurice', geïmporteerd van het oude forum:
marc bedankt voor je reactie, Ik ga er nog eens over nadenken. Ik laat je nog weten als ik het MV schermpje wil overnemen.
GR,
Maurice
Reactie van bezoeker 'Ludi', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Mark,
Heb eigenlijk dezelfde vraag als maurice en is dit scherm ook in nederland te verkrijgen.
Groeten Ludi
Sluit me aan bij de reactie over de montage. Werkelijk geen probleem. Het bestellen bij de engelsen was via email ook zo gedaan. In mijn geval heb ik het geld eerst overgemaakt en daarna was het scherm binnen enkele dagen keurig aan huis bezorgd.
Ik ben 1,88 m lang en heb niet voor het hoge scherm gekozen. Ik ben bang dat ik er dan niet meer gemakkelijk over heen kan kijken. (In het buitenland zin daar zelfs allerlei regels voor geloof ik.)
Succes, Mark
Ja hoor!