Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
voetpakking
#1
Reactie van bezoeker 'j.nieuwenhuis', geïmporteerd van het oude forum:

De speciale voetpakking van de hobbyist
Is deze voetpakking dik genoeg om op euro 95 te rijden?
(voor een R100RS)
Reply
#2
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Vraag het Kaspar via de knop Contact bovenin je scherm.
Succes
Egbert
Reply
#3
Reactie van bezoeker 'theo boonen', geïmporteerd van het oude forum:

De voetpakking speciaal (gemaakt van koppakking materiaal)is in feite al dik genoeg om op euro 95 te rijden,
Ook heeft de Hobbyist nog alu. voetpakking met een dikte van 1,15 mm die de compressie zo ver omlaag haalt dat er op euro 95 gereden kan worden.

m.vr.gr. Theo.
Reply
#4
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:

hallo, what about the valves and valveseats!
da's toch wat slimmer dan de compressie dacht ik?
Reply
#5
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Martin,
goed dat je dit noemt. Het onderwerp "loodvervanger" is recent aan de orde geweest in dit forum.
Groeten,
Egbert
Reply
#6
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

... en met die hele dikke alu pakking kun je R65 cilinders op je r45 smurfen zonder dat je er een diesel van maakt :-) Over oneigenlijk gebruik gesproken..

Dolf
Reply
#7
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:hallo, what about the valves and valveseats!
da's toch wat slimmer dan de compressie dacht ik?
Hebben niks te maken met 95 of 98, wel met het gebruik van gelode of ongelode benzine.
Reply
#8
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>hallo, what about the valves and valveseats!
da's toch wat slimmer dan de compressie dacht ik?
Hebben niks te maken met 95 of 98, wel met het gebruik van gelode of ongelode benzine. </blockquote>Volgens mij was het zow:
Hoe hoger de compressie hoe meer het nodig was om lood toe te voegen aan de benzine om zelfontbranding tegen te gaan. Maar ook om het inbranden van de klepzetels tegen te gaan.
Reply
#9
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

Ton, dit ging om de klepzittingen, 98 is wel degelijk bedoelt voor hogere kompressie machines....
Reply
#10
Reactie van bezoeker 'j nieuwenhuis', geïmporteerd van het oude forum:

bedankt voor jullie reactie.
Ik reageer wat laat, door tijdgebrek.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)