Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
werkplaatshandboeken R45-R65
Reactie van bezoeker 'Ronald', geïmporteerd van het oude forum:

Weet iemand of en waar er (liefst in pdf-vorm) werkplaatshandboeken voor de r45 - r65 series op internet te vinden zijn ?

Groeten, Ronald
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Op internet weet ik niet, zoek eens via Google of zo? Het Peters boek is ook voor R45 en R65, zeggen ze. Dat is via de Hobbyist te koop. (Steun de sponsor van dit forum...).
en verder weet ik misschien nog iets, mail daarover even naar boesrijk2home.nl met de shiftknop ingedrukt als je de 2 indrukt ;-)
Groeten,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo daar! er omslachtig hoor een werplaatshandboek via het net! Ik heb er een voor mijn Herculesje gescoord. Maar om er prettig mee te werken sla je toch al gauw aan het printen. Gewoon een Echt Boek bij de hobbyist bestellen. Dat heb je sneller in huis dan dat je het kunt printen
Succes
Dolf
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo daar! er omslachtig hoor een werplaatshandboek via het net! Ik heb er een voor mijn Herculesje gescoord. Maar om er prettig mee te werken sla je toch al gauw aan het printen. Gewoon een Echt Boek bij de hobbyist bestellen. Dat heb je sneller in huis dan dat je het kunt printen
Succes
Dolf
UItprinten heeft wel zijn voordelen hoor, is een bladzijde vies dan vervang je die heel rap weer. Het beste kun je dat doen met een laser printer die zijntegenwoordig ook niet zo duur meer.

bij de weg: Van een boek kun je ook printen, moet je het eerst inscannen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)