02-01-2006, 06:57 PM
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Het ABS-lampje van m'n K1100LT blijft soms (
Het ABS-lampje van m'n K1100LT blijft soms (
ABS-lampje blijft soms branden
|
02-01-2006, 06:57 PM
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Het ABS-lampje van m'n K1100LT blijft soms (
02-01-2006, 07:18 PM
Reactie van bezoeker 'Helmer', geïmporteerd van het oude forum:
vaak een voorbode van een accu op z'n eind. laat het niet aankomen op een vastgesmolten startrelais. zie het forum van Bert Meijerink en van de BMW K-lub Zuid (even googelen) voor nuttige tips hoe de levensduur te verlengen. mvg Helmer/Almere
02-02-2006, 11:24 PM
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:
Ik blijf van mening dat goede controle van alle stekkerverbindingen heel veel problemen voorkomen en zelfs kunnen genezen. Controle is simpel en kost alleen wat tijd en een beetje contactcleaner toch?
02-03-2006, 01:07 AM
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Marcel, Jouw advies is ook volgens mij een goede om mee te beginnen. Een bus contactspray en een uurtje doordacht werken is goedkoper dan een accu. Mijn ervaring (met R80) is dat door vocht, winter, ijs, levensduur en nog wat van die zaken de bedrading wel eens wat slechte verbindingen krijgt. Vaak is een keer lostrekken en weer vasdrukken al een grote verbetering... Succes ermee! Egbert
02-03-2006, 07:51 PM
Reactie van bezoeker 'Thomas', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo, dit problem hebt jij vaker bij het abs 2 systeem omdat het erg gevoelig is bij minder spanning van de akku. Heb jij abs 2 zoal ik jij anraden een nieuwe akku te investieren liefst een gelakku en jij bent af van de rotzoi. Groetjes Thomas
02-03-2006, 09:50 PM
Reactie van bezoeker 'Helmer', geïmporteerd van het oude forum:
Roel, hopelijk hebben Marcel en Egbert gelijk. Vergeet dan niet ook je contactslot te controleren. 't Fenomeen is echter vrij typisch zoals de ervaring van Thomas uit z'n K-tijd bevestigt. Succes en tzt graag feedback Helmer/Almere
02-04-2006, 11:44 AM
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
zoek ook nog eens in dit forum, er is veel geschreven over ABS-perikelen. groeten, Egbert
02-15-2006, 11:50 PM
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Tegenwoordig, sinds ik het hier gemeld heb, gebeurt het niet meer. En ik heb er niets aan gedaan... WÈl allemaal bedankt voor de reacties. Als -ie weer kuren krijgt, weet ik wat ik moet doen...
03-07-2006, 04:35 AM
Reactie van bezoeker 'Henk Schenk', geïmporteerd van het oude forum:
Roel. Misschien overbodig, maar dit ligt echt aan de piek spanning van je accu, als je even hebt gereden en je zet kontakt uit en gelijk weer aan en start hem ,danzal het lampje uitgaan, omdat dan de piekspanning even iets hoger is ,dit is een bekent probleem bij de 1100, bij de 1150 is dit verholpen, ik heb sinds kort een k 1200LT en hier geen probleem mee. Conclusie: altijd je druppelaar gebruiken. |
« Next Oldest | Next Newest »
|