02-05-2006, 12:38 AM
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Rob,
een foto hier op t forum is nooit weg vind ik.
Hoi Rob,
een foto hier op t forum is nooit weg vind ik.
stuurmoffen
|
02-05-2006, 12:38 AM
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Rob, een foto hier op t forum is nooit weg vind ik.
02-05-2006, 01:22 AM
Reactie van bezoeker 'Jeep', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb mijn stuurmoffen bij de Jong gekocht in Alphen a/d Rijn ook BMW dealer. Ze kostten mij 37,50 Euro.
02-05-2006, 04:15 PM
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:
OP http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2028334 kun je de stuurmoffen zien aan de Tr1.
02-05-2006, 10:53 PM
Reactie van bezoeker 'Hans vd Snee', geïmporteerd van het oude forum:
Geadviseerd wordt stuurverwarming niet bij korte ritjes te gebruiken. Mijn verwarmde handvatjes verbruiken 60 W bij het opwarmen en van 10W tot 30W bij normaal gebruik. Stuurmoffen en verwarmde handschoenen zullen voor de lange ritten het beste zijn, met verwarmde handvatten kom je ook al een heel eind en hoeft niet duur te zijn. Vanaf 15.- eurootjes is er al een aantrekkelijk setje in de handel. Veel aangename warme KM toegewenst, Hans.
02-06-2006, 02:55 PM
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:
Quote:Waar ik wel benieuwd naar ben is het stroomverbruik van dit soort hulpmiddelen. Op de jongere 2-kleppers heb je weliswaar 250+ Watt in de dynamo zitten, maar electrisch verwarmen neemt wel energie. Lijkt mij interessant om de ervaringen van gebruikers hierover te lezen. zowel bij handvat als ook bij handschoen verwarming.Ik heb handvatverwarming op mijn R80/7, gaat prima. Dagelijks 40 km heen en terug, accu lijdt er niets aan.
02-08-2006, 12:44 PM
Reactie van bezoeker 'Robin', geïmporteerd van het oude forum:
Heb sinds kort verwarmde handschoenen werkt geweldig rij de winter door exl sneeuw en ijzel zelfs bij min 6 graden c gÈÈn koude handen heb in het verleden ook verwarmde handvaten gehad deze werken niet zo goed als verw.handschoenen nu zijn mijn vingers ook aan de bovenkant goed warm robin
02-22-2006, 06:16 PM
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo Ton, Ik heb mij Lenkerstulpen besteld in Duitsland en ben in Januari met die Stulpen op winterbivak gegaan in de Belgische Ardennen. Ruim 5 uren op de motor bij -3 graden en dunne fleecehandschoenen aan. Geen koude handen en geen dik ingepakte handen. Gewoon een heerlijke ervaring. http://www.muhl-motorrad.de/Gespann_Eis/...ahrer.html groetjes, Theo, R100 '84 met zijspan.
02-23-2006, 07:04 PM
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:
Allen dank voor hun reacties tot nu toe. |
« Next Oldest | Next Newest »
|