Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trap er niet in.
#11
Reactie van bezoeker 'Kaspar Mulkens', geïmporteerd van het oude forum:

Naar mijn mening zijn er hier meer mensen die gelijk hebben: De originele BMW K75/100 remschijven zijn met 3,6 mm aan hun minimum. Er bestaan imitatieremschijven van 4 mm dikte, die met 3,5 mm aan hun limiet zitten en wij hebben momenteel Grimeca remschijven met een dikte van 5 mm waarvan Grimeca zegt: met 4,5 mm vervangen. Ik ben het daar zelf helemaal niet mee eens: een schijf van 4,5 mm dikte is niet versleten en zelfs dikker dan een nieuwe BMW schijf. Uit angst voor productaansprakelijkheid claims zijn sommige fabrikanten veel voorzichtiger dan ze zouden moeten zijn met hun specificaties.
Wij kennen de firma Jensen als enthousiaste mensen met een groot hart voor BMW die echt niet zullen proberen opzettelijk verkeerde informatie te verstrekken. Wij horen over deze firma heel veel goeds in ons bedrijf. Jammer genoeg kopen ze het grootste gedeelte van hun onderdelen niet bij de Hobbyist.
Reply
#12
Reactie van bezoeker 'MB', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb gemeend mijn opmerkingen over de remschijven op dit Forum te moeten plaatsen omdat ik in het verleden de aanbieders wel eens mailde met als resultaat dat er toch niets gebeurde.

Ziehier, 1 opmerking op het Forum en er wordt gelijk aktie ondernomen en de minimale dikte wordt er neer gezet.

Tekenend vind ik het toch wel dat de andere incorrecte informatie gewoon blijft staan. Correcte informatieverstrekking moet schijnbaar toch wijken voor zakelijke belangen.

Een beetje flauw is het dan ook van Huub Boesten om mij en anderen een verwijt te maken van een zure reactie.

Ik probeer gewoon een correcte weergave te geven van de reele kosten. BMW motoren hebben vaak ten onrechte de naam duur te zijn door dure onderdelen.

Dit soort vooroordelen worden gevoed door advertentie zoals ook weer te vinden op de marktplaats.




Reply
#13
Reactie van bezoeker 'Pascal', geïmporteerd van het oude forum:

M.i. is het woord "zuur" minder op zijn plaats dan het woord "kritisch", en daar zou ik nog "gezond kritisch" van willen maken.

Dit soort discussies is gezond omdat uiteindelijk wel blijkt hoe de vork in de steel zit.

Zo wist ik bv niet, dat een ABS vÛÛr ÈÈn normale en een ABS schijf heeft. Dat scheelt weer. En wie waar koopt, laat ik aan ieders rekenkundig vermogen over.

Weet natuurlijk wel wat je leest: een advertentie is geen technisch handboek, maar heeft een commercieel doel en is dus een reclame, die je - terecht - kritisch in vraag mag stellen. Niks mis mee.
Reply
#14
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

Schijnt toch eerder toeval dan kwaaie wil te zijn. Vriendin Patrice rijdt jaarlijks iets van 40-50.000 km op haar BMW en is na een hoop leed en omzwervingen bij de Nijmegenaars terecht gekomen. pas Nu is ze blij.
Reply
#15
Reactie van bezoeker 'Mark', geïmporteerd van het oude forum:

Ook ik kan alleen maar goeds over de heren in Nijmegen melden. Perfecte service en alleen maar geode wil.
Reply
#16
Reactie van bezoeker 'boxer-rinus', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Schijnt toch eerder toeval dan kwaaie wil te zijn. Vriendin Patrice rijdt jaarlijks iets van 40-50.000 km op haar BMW en is na een hoop leed en omzwervingen bij de Nijmegenaars terecht gekomen. pas Nu is ze blij.
niets leuker dan een blije vriendin , wat hebben ze dan gedaan ? geintje hahaha
Reply
#17
Reactie van bezoeker 'Pieter', geïmporteerd van het oude forum:

Het hangt mij allemaal net te veel van toeval aan elkaar.
Reply
#18
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

'Vriendin' in de gewone zin des woords hoor! Niet in de zin van mijn 'Lief'. Maar inderdaad: des te blijer des te beter. Leer Patrice beter kennen op www.Got2do.nl Ze is vast wel aanspreekbaar voor een gedreven ridder op een blauw wit paard hoor!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)