Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motorolie
Reactie van bezoeker 'Marco', geïmporteerd van het oude forum:

Nog even een kleine rectificatie op mijn verhaal zie boven.

Heel duidelijk heb ik gesproken oven een olie die bij de supermarkt vandaan kom of equivalente leveranciers. Hierme heb ik de merkloze olie soorten mee willen omschrijven. Zelf gebruik ik ook de goedkope olie van de supermarkt, maar daan uitsluitend en alleen voor mijn oliespuitje, voor de fiets en een peiepend scharnier etc.

Werkt perfect en kost bijna niets.

Heel duidelijk wil ik benadrukken dat merken zoals Valvoline, Castrol, Esso, Shell, Texaco en alle andere duurdere oliemerken, producten zijn van uitmuntende kwaliteit en bij de juiste olie volgens fabrieksvoorschrift toegepast, een waarborg zijn voor optimale smeer eigenschappen zoals moet worden gesteld voor het gebruik voor onze geliefkoosde machines.
Anders is het gesteld voor mensen die verversen onder het motto "pleur er maar in", zoals men plat gesproken in deze streek van het land de supermarkt olieÎn aanduidt.

Ter leeringh ende vermaeck, zelf heb ik uitsluitend met Valvoline geraced en werdt ik gesponserd door een ander merk, nog steeds er van overtuigd zijne de juiste keuze gemaakt te hebben,
Groetjes,
Marco (Rotterdam)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)