Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zoek een sluitelaar voor een k75rt
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

zoek een sluitelaar die wil helpen met een versnellinsg bak heb problemen met terugschakelen zoek imand in zeeland die wil helpen km stand 120.000
is bij 1000000 km al gerepareerd
Reply
Reactie van bezoeker 'job', geïmporteerd van het oude forum:

Misschien iets voor de K-klub zuid.. weet dat er mensen hier zijn die bij die club zitten..

http://www.geocities.com/bmwk_lub/

Veel succes.. !

Job
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Frans,

ik woon in de buurt van Middelburg en heb vorig jaar de koppeling van mijn K1100rs vervangen. Ik wil je best helpen daar waar mogelijk.
Reply
Reactie van bezoeker 'frans', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Frans,

ik woon in de buurt van Middelburg en heb vorig jaar de koppeling van mijn K1100rs vervangen. Ik wil je best helpen daar waar mogelijk.
dat zou te gek zijn en zo dicht bij het gaat om een x politie moter van 88 k75 heb dit nog nooit gedaan maar dat loond wel hoe kan ik je berijken va dit form ik hoop nog van je tehoren
Groetn
fRans
Reply
Reactie van bezoeker 'Dirk', geïmporteerd van het oude forum:

Frans,

bel 591427 en vraag naar Dirk of mail dlrstorms@zeelandnet.nl
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Een klein taalfoutje moet kunnen zo rond de Kerst meen ik zo. Niet zo vitten op elkaar.

Prettige Kerstdagen en een voorspoedig nieuw jaar.

Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Ronnie', geïmporteerd van het oude forum:

dat zou te gek zijn en zo dicht bij het gaat om een x politie moter van 88 k75 heb dit nog nooit gedaan maar dat loond wel hoe kan ik je berijken va dit form ik hoop nog van je tehoren
Groetn
fRans

mijn dochter van 5 kan beter tikken.......dit barst van de taal fauten
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Ronnie,

Dan hoop ik ook dat ze beter typt dan jij want fauten spel je echt met een o en niet met een a. Dus geen fauten maar fouten.

Nogmaals, het is bijna Kerst en niet iedereen is even goed in taal. Het is toch ook niet zo dat je perfect in taal moet zijn om een BMW te mogen rijden hoop ik.

Groetend,

Ron
Reply
Reactie van bezoeker 'ronnie', geïmporteerd van het oude forum:

dat fauten heb ik uiteraard bewust gedaan........

gaap

ik wil dat er niet zo veel vauten gemaakt worden, anders is dit forum niet te lezen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Het ontkomt mij ook weleens dat ik (te snel) typ en dan tik fouten maak.

Spelfouten komen er omdat iemand het Nederlands niet machtig is, dayt hoeft nix te maken te heben met niet ingeburgerd zijn, er zijn ook mensen met bv Dyslexie en BMW rijden) en zouden die dan niet mogen schrijven???
Dat zou mijns inziens lijken op .....dicriminatie...

Verder een fijne kerst toegewenst aan elk een die dit leest..
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)