Reactie van bezoeker 'Ko', geïmporteerd van het oude forum:
Hou nou eens op met al die onderwerpen. zoaqls mooiste BMW ooit . gemiddelde leeftijd BMW rijders.
oppunt vind ik diegene die met veel gejank zijn R90 wil verkopen.
Dit is een technisch Forum dacht ik altijd!
Houdt het dan ook technisch!
Of zijn er geen problemen meer met de BMW motoren?
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Ko,
Jammer dat je er zo over denkt. Je ziet dat er veel animo is om ook eens gewoon over de BMW te communiceren (met m.i. daarnaast erg veel nut, hoe lang houdt een blok het eigenlijk uit, wat is een normale kilometerstand als je een BMW wil kopen) in plaats van over de draaicirkel van een middelpuntvliedend hydrofielmoertje eideloos door te gaan (hoewel ik daar enorm veel bewondering voor heb, dat jullie zo technisch zijn). Waarom zou dit niet naast de technische praat kunnen? Als het je niet aanstaat, kun je toch gewoon het onderwerp overslaan?
Een BMW-enthousiast die vooral wil rijden met z'n BMW (anders had ik wel een Harley of een Italiaan of Brit gekocht).
Reactie van bezoeker 'Jack', geïmporteerd van het oude forum:
ben het geheel met Ko eens
wat een gezwets allemaal
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Ko heeft helemaal gelijk waar hij stelt dat dit in eerste instantie een technisch forum is. En evengoed sluit ik me bij Roel aan dat de meer algemene onderwerpen soms ook veel informatie geven. Zolang de Hobbyist het goed vindt is dit mooi meegenomen. En zoals Roel stelt, je kan kiezen of je een topic bekijkt, toch?
Veel plezier,
Egbert
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:
Ja waarom zou het niet en .. en ... kunnen zijn ..
Het nuttige met het aangename verenigen.
Ik weet wel met een sleutel in de hand ziet alles er al snel als een sleutel object uit, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn...
Reactie van bezoeker 'Jan Wielsma', geïmporteerd van het oude forum:
Het volgende onderwerp de lelijkste BMW ooit?....
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
de vierkleps custom en de C25 scoren zo hoog dat je volgens mij geen verkiezing voor de lelijkste hoeft te houden ;-)
De nieuwe dwarse 4 komt dan voor mij op de 3e plaats.
Groeten,
Egbert