Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VERKIEZING: MOOISTE BMW OOIT
Reactie van bezoeker 'rein', geïmporteerd van het oude forum:

De R51RS vind ik erg mooi. Zijn er maar 17 van gemaakt.
Een staat in het BMW museum. Er zijn heel veel neppers op de markt.
Zogenaamd ook R51RSen, maar om een echte te zien, moet je geluk hebben.
Ik hoop dat de foto er bij staat?

[img]/import/photos/p38274s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'tristan', geïmporteerd van het oude forum:

nou ja zeg .
doe mij dan maar een nepper
Reply
Mag ik ook meedoen ?.
Wat i'ti mooi he.

Mvgr. J.v.Soelen

[img]/import/photos/p38276s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Rudi', geïmporteerd van het oude forum:

Allemaal Mooie machines.

Maar ik vindt mijn R100RS natuurlijk het mooist ;-))

Groeten Rudi

[img]/import/photos/p38296s.jpg[/img]
Reply
ex aequo
Reply
Quote:ex aequo
en nu met plaatje

[img]/import/photos/p38298s.jpg[/img]
Reply
Quote:ik kan ook wel roepen dat mijn bmw het mooiste is maar dat doe ik niet!
de mooiste bmw die gemaakt is maar nooit in productie is geweest is 5 jaar geleden in kratten terug gevonden de meesten onder ons weten niet hij bestaat er is er dus maar 1 van dus een prototype.
1934 bmw r7
Aaaaaah, wat mooi!!!! Al lezend kreeg ik ook het idee deze erop te zetten. Hier kan geen nieuwere BMW tegenop..... :-)))))
Reply
Reactie van bezoeker 'tristan', geïmporteerd van het oude forum:

voor de liefhebbers het verhaal van de r7

http://www.bmbikes.co.uk/photopages/photosr7.htm
Reply
Reactie van bezoeker 'cees sloot', geïmporteerd van het oude forum:

De mooiste BMW is de BMW die nog rijdt, en dat zijn er veel. In 1978 toen mn R45 is geboren. Werd deze motor al slecht verkocht , reden geen pk,s aan boord. Uitgescholden voor ouwelullenfiets door de jongere knapen!! Veel van deze jongens rijden nu op een R1200Gs . En dat is nu het mooiste van BMW, die knaapjes van toen die spuugden naar een R45 . Lopen nu te kwijlen rond een R1200 x. In 1923 is het begonnen met de Boxer, ik hoop 2023 nog mee te maken. De kunst van een concept evolueren tot een begerenswaardig iets, kijk maar naar de verkoopcijfers. Ik rijdt R45 je mag hem nog zien!! En de mooiste die ligt in Munchen op de tekentafel, dus even geduld. Groetjes Cees.

[img]/import/photos/p38384s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'cees sloot', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:De mooiste BMW is de BMW die nog rijdt, en dat zijn er veel. In 1978 toen mn R45 is geboren. Werd deze motor al slecht verkocht , reden geen pk,s aan boord. Uitgescholden voor ouwelullenfiets door de jongere knapen!! Veel van deze jongens rijden nu op een R1200Gs . En dat is nu het mooiste van BMW, die knaapjes van toen die spuugden naar een R45 . Lopen nu te kwijlen rond een R1200 x. In 1923 is het begonnen met de Boxer, ik hoop 2023 nog mee te maken. De kunst van een concept evolueren tot een begerenswaardig iets, kijk maar naar de verkoopcijfers. Ik rijdt R45 je mag hem nog zien!! En de mooiste die ligt in Munchen op de tekentafel, dus even geduld. Groetjes Cees.
Sorry voor die Chinese spiegels, ik kon met de orginele niet door de deur. Ze kosten me 15 euro , trillen niet. En toen ze uit de doos kwamen , was er nog niet in gekeken. En dag ooor !!!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)