Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VERKIEZING: MOOISTE BMW OOIT
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Wel, de heren techneuten hebben beslist en het is inderdaad HUN forum...
Ik stop dan maar met dit soort onderwerpen.
Wel nog even de einduitslag:
De R12 en de R69S beide op de eerste plaats 0<[]:-{D } hohoho

t Is balen dat m'n BMW's nooit stuk gaan, evenmin wil ik ze verkopen of er een harder geluid uithalen (m'n zoontje vindt dat overigens WEL leuk, die heeft ook een 'klepper' tussen z'n fietsspaken). Ik ben dus blijkbaar te min om aan dit forum een bijdrage te leveren...

De techneuten die e.e.a. toch wel interessant/amusant vonden: bedankt voor jullie bijval!

Groeten,
Roel.
Reply
Reactie van bezoeker 'chefke', geïmporteerd van het oude forum:

Roel je snapt het echt niet he.
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

De mooiste BMW, is die van mij.

R75/5 en een beetje veranderd.

Richard

[img]/import/photos/p13905s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Joost', geïmporteerd van het oude forum:

Jammer dat er niet meer mensen als Roel (en zeker nnog een paar anderen) op dit inderdaad technische forum zitten.
We rijden toch allemaal BMW uit liefde voor het merk en de techniek.
Wat is er dan mis met mensen die iets verder kijken dan het werkplaatshandboek dik is.
Hoewel geen onaardig stukje techniek is BMW (en het rijden op een BMW)
toch veel meer dan dat alleen!
En wat jammer dat anderen zich daar blijkbaar aan ergeren...
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Vrijheid van menings uiting is een groot goed (oo in deze tijden) en al vaker is op forums dit soort zaken aan de orde geweest (off topic gaan ) en ook zijn er steeds mensen die zich aan zoiets ergeren.
Maar blijkbaar hebben ze een punt omdat ik tot nu toe al 2 x heb meegemaakt dat een webmaster ingreep door te bannen, zowel van berichten, als van leden.

Er bestaat echter een forum waar je lol kunt maken onder elkaar (zeuren in de ogen van sommigen), techniek met elkaar kunt uitwisselen, en ook andere zaken neer kunt zetten. Daar vlucht ik naar toe als ik weer eens iets dergelijks zoals hier ook weer gebeurd tegenkom.

het is echter geen (speciaal) BmW forum want dat is het uniek van dit forum.
Ik lees dan ook de niettechniesche bijdrage met evenveel plezier als de niet technische. Ik rijd ook met veel plezier op mun Beemer.
Reply
Reactie van bezoeker 'Stefaan', geïmporteerd van het oude forum:

Ik denk dat ieder de zijne de mooiste vind hÈ, ik dus de mijne ,rrn R100S van 1978

[img]/import/photos/p13912s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Roel, je initiatief om hier een wat leven in de brouwerij te brengen wordt wel gewaardeerd (door mij in ieder geval) maar puzzelaars als die beemer drivers zijn dachten bij het 2e draadje al verrek dat lijk wel hetzelfde, en bij het 3e draadje wisaten ze het zeker; daar is die gup weer met precies hetzelfde. Roel het zij puzzelaars en jouw draadjes zijn geen puzzeles maar bladvulling en daar zitten ze noiet op te wachten. geen info, nix nieuws en vooral geen uitdaging. Roel probeer het nou nog eens met een intrigerender onderwerp. Hint loodvrij, herrie kleppentrein of i.d.
Groetjes
PS \Zelf geen ik ook iet zovel om dat soort onderwerpen. Ik weet nl al dat ik een ouwe lul ben en op een dito bike rijd.
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:

Roel, ik in steun je in je streven wat meer te weten te komen over de BMW.
Mijn draadje "kwaliteit BMW" gaf meer dan 55 inzendingen, jouw onderwerp "oude lullenmotor" meer dan 65.
Dit zijn zo'n beetje de langste draadjes van het forum!
De lengte van de draadjes geeft aan dat er wel degelijk intersesse is in dit soort onderwerpen bestaat.
Ik vind overigens ook wel dat niet voor ieder M6 bout een verkiezing hoeft te worden gehouden.
Voordeel van dit soort draadjes is ook dat de wat minder technische mensen eens een bijdrage kunnen leveren, bepaalt geen verarming van het forum vind ik.
Zoals op de meeste forum's (of is het fora?) gaat het meestal zo:
Onbekende stelt een vraag, ca. 10 vaste bijdragers beantwoorden deze.
Begrijp me goed, dit is helemaal geen verwijt, slechts een constatering, nix mis mee.
Dus wat mij betreft, af en toe zo'n zijsprongetje prima!

Nieuw draadje: is het forum's of fora? :-)

Chris (techneut)
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris van Rooy', geïmporteerd van het oude forum:

Vergeten!

De allermooiste BMW is natuurlijk de R90S in daytona kleur!
Nou gelukkig daar zijn we uit!

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'frits', geïmporteerd van het oude forum:

de mooiste is de r90s uit 73 met zijn tectielkleuren
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)