Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r100 uitlaat sound
Reactie van bezoeker 'Martin', geïmporteerd van het oude forum:

Heeft iemand hier ervaring/ wel eens geprobeerd op een of allebei de balans pijpjes te pluggen om een beetje steviger sound te krijgen. SVP geen geoh dat dat slecht voor het blok zou zijn, dat kan ik zelf wel beoordelen/ risico lopen ik wil alleen graag weten hoe het dan klinkt. PS ik hb er rvs keihan onder hangen.
Reply
Reactie van bezoeker 'chefke', geïmporteerd van het oude forum:

OOOOOOO niet doen o zo slecht voor het blok
Reply
Reactie van bezoeker 'Tobias', geïmporteerd van het oude forum:

oei, dat is heel slecht voor het blok....
Reply
Reactie van bezoeker 'O. Hoer', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb in mijn BMW-leven veel slechte dingen voor het blok meegemaakt. Maar dit is wel errug slecht voor het blok!
Reply
Reactie van bezoeker 'dokter bernard', geïmporteerd van het oude forum:

oei, dat is niet goed voor de krukas!
Reply
Reactie van bezoeker 'Frank ', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Martin,
Als je op "zoeken in Forum" klikt en dan "gevoelig op uitlaat gebied" krijg je de
antwoorden op een soortgelijke vraag. Ik heb de adviezen van Richard ter harte genomen
om te gaan experimenteren met de balanspijpen maar ik rijdt wel met hoske pijpen.
Door het experimenteren heb ik het hinderlijke trillen, dat een naar bijverschijsel van Hoske pijpen was weggekregen.
Het geluid wat de Hoske uitlaten leveren vindt ik geweldig mooi en hij loopt als vanouds.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ooooh!', geïmporteerd van het oude forum:

Guttegutegut, 't moet toch niet veel gekker worden!
Reply

Ff weggeweest voor wat grotere 4-takten en hier met m'n neus in verbazing gevallen.
Hoezo slecht voor 't blok of de krukas? zij ze hier helemaal dwaas geworden. HALLO het zijn 4 (vier dus) takten en of je er nou zonder uitlaat mee rijdt of niet maaakt %%^#&%#%$%@#& weinig uit.
In ieder geval bedankt voor de goede zorgzaamheid, ik neem het risico wel, geen ervaringen dus?
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Martin,

zoeken, naar uitlaat en of nokkenas. Hierin wordt aardig wat van de uitlaat uitgelegd.

Richard
Reply

Gezocht, gevonden en gelezen! Hoog broodje aap gehalte zoals die rare bougie's en twin sparks.Sinds ik met 17! jaar de topsnelheid van een r26 met zijspangearing op het peil van een solo-machine probeerde te krijgen door er een paar keer hard mee van de briendoordbrug af te gaan en me dat een verbrande uitlaatklep kostte geloof ik nix meer wat ik zelf niet begrijp!Dat hele uitlaat verhaal zegt me ook nix behalve dat teveel tegendruk de spoeling verziekt!Met 18~20 jaar gingen we met wat makker naar de ardeche en cote d'azur op r50/2 r50/3 en r50/60. Als we er waren gingen de dempers eraf want dat klonk zo aardig in de tunnels als je s·vonds laat weer na de camping terug reed. Wel de sproeiers aangepast aan de hogere on-nederlandse temperaturen maar verder nooit enig verschil van gemerkt. Als het weer sleutel temperaturen zijn gaat er een keilbout met lood er om heen in BEIDE balanspijpjes en de bike op de rollenbank. To be continued
Bye bye en wees voorzichtig met vuurwerk!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)