Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe oud is je BMW of zijn je BMW's? ->op verzoek van Ton van Schilt
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Mijn R850R is nu bijna 9 jaar geworden. Ik zelf ben 41 jaar maar ik had mijn eerste BMW (R100RS) in 1985. Kortom, ik was op mijn 20-ste al een ouwe lul. Vond ik toen eigenlijk niet.......
Hmm, ik zie mijn foto niet. Formaat 640 x 480 (GSM) gaat zo te zien niet.
Reply
Reactie van bezoeker 'Koenraad', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Mijn R850R is nu bijna 9 jaar geworden. Ik zelf ben 41 jaar maar ik had mijn eerste BMW (R100RS) in 1985. Kortom, ik was op mijn 20-ste al een ouwe lul. Vond ik toen eigenlijk niet.......
Hmm, ik zie mijn foto niet. Formaat 640 x 480 (GSM) gaat zo te zien niet.</blockquote>Paul,

is ' t een zwarte BMW ? ;-)
Reply
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:

R65 uit 1987. Ex politie. Voor dagelijks gebruik & boodschappen. Zit nu bijna drie ton op.
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote>Mijn R850R is nu bijna 9 jaar geworden. Ik zelf ben 41 jaar maar ik had mijn eerste BMW (R100RS) in 1985. Kortom, ik was op mijn 20-ste al een ouwe lul. Vond ik toen eigenlijk niet.......
Hmm, ik zie mijn foto niet. Formaat 640 x 480 (GSM) gaat zo te zien niet.</blockquote>Paul,

is ' t een zwarte BMW ? ;-)</blockquote>Volgende keer toch maar geen zwarte BMW 's-nachts fotograferen.....
Reply
Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:

Vindt hem er wel cool & onopvallend uit zien eigenlijk.
Net gepoetst zeker?
Reply
Reactie van bezoeker 'eric', geïmporteerd van het oude forum:

BMW R@% ,1950

[img]/import/photos/p22310s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Eric,
wat een &%*!@ mooie kleur!
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Ron', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Jawel wwer zo,n kilometer-vreter, R80RT bouwjaar 1986 en in april 1995 in nederland op kenteken gezet (duitse import, ex overheidsfiets) nu 192500 km op de teller, wordt dagelijks voor woon-werk verkeer gebruikt ca 600km per week.
Helaas, deze fiets is niet meer in mijn bezit, hij is vervangen voor een K100RT van 08-1985 en heeft 136512 km op de klok staan. Dus een ander bouwjaar en een andere km-stand voor de statistieken.</blockquote>Wederom een andere fiets voor de cijfertjes.
Ook de K100RT is inmiddels vervangen, ditmaal is het een K1100LT SE geworden, van 30-06-1996 en heeft een km-stand van 93400

Reply
Reactie van bezoeker 'Fred', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ton van Schilt vroeg zich in het onderwerp 'BMW ouwe-lullenmotor?' af hoe oud de BMW's eigenlijk zijn van de forumbezoekers. Ook inderdaad wel eens leuk om te bekijken. Ik reken de gemiddelden wel weer uit. Ook leuk om te zien hoe lang die geweldige motorfietsen blijven rijden!

Ik doe maar weer de aftrap: Ik heb er eentje van 29 jaar en eentje van 12 jaar.
Ik ben zelf 43 jaar jong en heb een K1 uit 1990 met 50dkm
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:

K75C Zwart 1986
Duitse importr km st : 65000
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)