Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe oud is je BMW of zijn je BMW's? ->op verzoek van Ton van Schilt
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Roel,
je hebt per ongeluk het tuinhuisje op de foto. Weten ze veel bij Google...
Er is geen keus in taart, hij hangt af van wat ik zin heb om te bakken.
Goede jaarwisseling,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Bertje', geïmporteerd van het oude forum:

Egbert, wat ben je toch een zwetser, denk je echt dat wij het verschil niet kunnen zien tussen een tuinhuisje en een fietsenhok? :-)

Bertje
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ton,
Mijn BMW is een R100RS van 1979 heeft 142000 op de klok en ondergaat op dit moment een grote opknapbeurt zodat hij er weer enkele jaren tegen kan.

Mvg, Peter v/d Doelen

[img]/import/photos/p21717s.jpg[/img]
Reply

@Bertje
Ik wil best geloven dat jij het verschil ziet tussen een woning en een tuinhuisje. Evengoed zijn er mensen die wat krapper wonen dan jij en ik en die misschien het verschil niet zo goed zien. Overigens, in de linkerhoek ( op de foto) is het zwembad, met een doorgang naar het buitenbad. Als je het toch doet, doe het dan goed, denk ik dan.
voor de echt geinteresseerden: de foto toont Lauswolt, een prachtig luxe hotel (ik heb er wel eens overnacht vanuit mijn werk) dat ook nog combineert met een heel mooie golfbaan in een prachtig bos. Ik heb geen aandelen en ik vind wel dat het een mooi stukje van mijn omgeving is.
Beste wensen,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'roel', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Gezellig, ik heb je huis al opgezocht op google. Heb je wel plaats voor 2 BMW's?
Kan ik nog kiezen tussen verschillende taarten?
HÈ, is het gezellig daar met Balkenende, Rouvoet en de andere formateurs/onderhandelaars op je 'geheime locatie'? Is dat toeval of niet dat ik juist d·t plaatje heb geselecteerd in Beetsterzwaag!!!
Reply

Inderdaad verrassend toeval. Mijn buurman zei de avond voordat ze hier kwamen ook al dat ze vast naar Lauswolt zouden gaan. Sommige mensen hebben kenelijk goede intuitie. Leuk!
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

En zo word Beetsterzwaag ook weer op de kaart gezet.

Ik kom In Beetsterzwaag bijna wekelijks (voor mijn werk) en als er tijd en zin over is bel ik Egbert op. Of we plannen het van te voren.

Misschien komt die grote Volvo dan ook nog vanuit het zuid limburgse weer naar het Noorden. Ik noem geen namen hoor !!Maar in dat tuinhuisje van Egbert is plek zat.
Reply
Reactie van bezoeker 'Frits', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Ton, mijn bmw r100rs is van ,78en heeft 82000km
gesnort. groeten Frits

[img]/import/photos/p21807s.jpg[/img]
Reply

Ton,
jij en de machinist zijn altijd welkom, dat weet je;-)
Ook anderen, mits eerst even overlegd.
Groeten uit het "verre en geheimzinnig" Beetsterzwaag.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn R850R is nu bijna 9 jaar geworden. Ik zelf ben 41 jaar maar ik had mijn eerste BMW (R100RS) in 1985. Kortom, ik was op mijn 20-ste al een ouwe lul. Vond ik toen eigenlijk niet.......

[img]/import/photos/p21823s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)