Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe oud is je BMW of zijn je BMW's? ->op verzoek van Ton van Schilt
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote>OK Rob:
Ton: HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN JE TOPIC!
Kaarsjes, taart enzo kan je komen halen, bel even voordat je komt
Egbert
Mag ik ook meekomen? Ik ben dol op taarten.
Trouwens even eruit geweest, computer was gecrasht. Ook m'n berekeningen dus van de gemiddelde leeftijd enz. Maar 't wordt nou zo'n lang verhaal dat ik geen puf meer heb om alles opnieuw in te voeren... Misschien komt het nog.
Prettige feestdagen allemaal! En niet teveel stilzitten na het bunkeren he!

</blockquote>Computer crash (harde schijf) heb ik ook juist meegemaakt, gelukkig staat er wele en andere computer paraat hier in huis van de kinderen. gelukkig nu weer achter mijn eigen " nieuwe" Dell.

Betreft berekeningen volgens mij kun je in dit topic terug gaan naar je laatste berekening en vandaar uit verder gaan of zie ik dat verkeerd.?</blockquote>Dan klopt het gemiddelde niet meer. Wel de oudste en de jongste, maar juist het gemiddelde maakt het zo interessant en zegt wat over de BMW als kwaliteitsproduct. Trouwens een lekker motorweekje dit: hartstikke droog weer!
Reply
Reactie van bezoeker 'boxeruitzoetermeer', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds een aantal jaren in mijn bezit als tweede eigenaar, een K100RT uit eind 1984. Een van de eerste modellen waarschijnlijk. Oorspronkelijk was hij groen-grijs van kleur maar de lak werd minder. Drie jaar geleden opnieuw gespoten in donkerrood met Fjordgrau neus. Koffers moeten nog geruild worden voor city-modellen en gespoten. Ook de tank en topkoffer deksel moeten nog een "band" van Fjordgraue lak krijgen. Voor het verdere opknappen van deze 120.000 km "oude" K zoek ik nog het RAL-nummer van het BMW aluminium.....Weet helpt..

[img]/import/photos/p21565s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'boxeruitzoetermeer', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds een aantal jaren in mijn bezit als tweede eigenaar, een K100RT uit eind 1984. Een van de eerste modellen waarschijnlijk. Oorspronkelijk was hij groen-grijs van kleur maar de lak werd minder. Drie jaar geleden opnieuw gespoten in donkerrood met Fjordgrau neus. Koffers moeten nog geruild worden voor city-modellen en gespoten. Ook de tank en topkoffer deksel moeten nog een "band" van Fjordgraue lak krijgen. Voor het verdere opknappen van deze 120.000 km "oude" K zoek ik nog het RAL-nummer van het BMW aluminium.....Weet helpt..

[img]/import/photos/p21566s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'jaap', geïmporteerd van het oude forum:

Sinds 3 1/2 maand in het bezit van een R65, USA uitvoering. Bouwjaar 1986, met 28000 miles (dus ongeveer 45000 km) op de teller. Aan de tellerstand is niet geknutseld sinds de import (1999) in Nederland.
Reply
Reactie van bezoeker 'd'Ouwe', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Sinds een jaar of 10 rij ik op een r100rt, ook in de winter.
Ik heb er pas 1200,= euro aan versleuteld (ik lijk wel gek "een motor van 23 jaar oud" maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan).
De motor is van 1984, zelf ben ik van 1947.
Gerard,
Helemaal niet zo gek om kosten te maken bij het onderhouden van een 23 jaar oude fiets.
Ben zelf van '44 en mijn RS-en van 1982. Een Europese en een Amerikaan. Heb deze zomer ook in de verleiding gestaan om een nieuwere te kopen. Toegegeven, sturen, remmen, demping het is een openbaring bij die jonge fietsen maar toch....
Heb besloten om de kosten die je maakt om een nieuwere te kopen te besteden aan de oudjes. Dan kan je het financieel gezien een tijd uithouden.
Natuurlijk blijven ze technisch inmiddels achter. maar wij gaan met onze leeftijd inmiddels techmisch ook aardig achter lopen...
Lekker de winter doorrijden. (Doet veel meer pijn als je de pekel een nieuwe fiets ziet slopen.)
En met z'n allen zorgen we er voor dat het voor meneer BMW interessant blijft om vervangingsdelen te maken.
In ieder geval geniet ik met volle teugen van onze gummikoe.
Reply
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:

Roel,
ik zal je waarschuwen als Ton komt en er dus taart is. Moet je wel voor naar Beetsterzwaag komen.
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Gezellig, ik heb je huis al opgezocht op google. Heb je wel plaats voor 2 BMW's?
Kan ik nog kiezen tussen verschillende taarten?

[img]/import/photos/p21626s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'RenÈ', geïmporteerd van het oude forum:

Alsjeblieft Ton

R90S mei 1974 (1)87.000 km
K1100LT dec 1996 40.000 km
Reply
Reactie van bezoeker 'Koenraad', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:m'n K100Rt is in februari van vandjare 20 jaar geworden !
Ikzelf zie er jonger uit ... maar ben bijna 42.
De K heeft momenteel 25700 km op de teller staan is nog in prima staat.
De witte K wordt binnenkort in donkerblauw metalisÈ omgetoverd. Enige nadeel zal zijn dat de automobilisten minder plaats voor mij gaan maken zonder m'n "zwaantje" look !
Hierbij een foto van een identike K maar niet de mijne !

groeten,
Koenraad
ondertussen 132000 km op de teller en een nieuw kleurtje uit de mouw geschud.
Bouwjaar blijft 1986...
De carrinage zelf uiteen gehaald en een gebuur van me heeft professioneel spuitwerk verricht.

groeten,
Koenraad

[img]/import/photos/p21700s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Stephan Rau', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Mijn BMW 750/7 is uit 1976 en zit nu op 196000km. Ondanks dat het geen Japracer is kan ik heel goed met het verkeer mee en is een tochtje naar Duitsland of Frankrijk in de Vakantie voor mij en mijn meisje absolut geen straf.
groetjes Stephan

[img]/import/photos/p21706s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)