10-26-2009, 11:24 PM
Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum:
In 2007 stopte een auto vlak voor me na opeens uit een uitrit gekomen te zijn.
Mijn R80RT leek in eerste instantie niet total loss te zijn maar. . .
Kuip vernield
Vork gebogen
Voorwiel ovaal
Diverse kleine schades
Reparatiekosten €3200. . . R80RT was € 1800 waard.
Flinke schade aan auto. . twee deuren volledig ingedeuked.
Mijn schouder tegen de auto aan. . .Tossy 3 opgelopen ...doet nog af en toe pijn maar operatie is tot op heden niet nodig.
Hoe kan je met € 500 schade wegkomen?. . zeker alleen een paar krassen op de motor en de auto misschien tegen een betonnen brugpijler geknald?
Quote:rijder:Mnnn. . dat was zeker een auto die maar € 500 waard was of ergens tegenaan geknald is :-)
net 25 ('84)
vervoer:
1x K100RS 16v ('89)
1x R60/7 ('78) - Volledig in onderdelen (en problemen om de blok na revisie terug in elkaar te krijgen.)
1x Jawa TS350 ('94) - Onder zeil in een garage.
3 jaar geleden met de K100 aangereden door een auto.
Resultaat:
* Auto: total loss
* K100: 500€ kosten. (aan mij wel meer dan 500€ kosten. mijn moto is sterker dan ik)
In 2007 stopte een auto vlak voor me na opeens uit een uitrit gekomen te zijn.
Mijn R80RT leek in eerste instantie niet total loss te zijn maar. . .
Kuip vernield
Vork gebogen
Voorwiel ovaal
Diverse kleine schades
Reparatiekosten €3200. . . R80RT was € 1800 waard.
Flinke schade aan auto. . twee deuren volledig ingedeuked.
Mijn schouder tegen de auto aan. . .Tossy 3 opgelopen ...doet nog af en toe pijn maar operatie is tot op heden niet nodig.
Hoe kan je met € 500 schade wegkomen?. . zeker alleen een paar krassen op de motor en de auto misschien tegen een betonnen brugpijler geknald?