03-06-2008, 01:23 AM
Het lijkt erop dat Eric verslaafd is? ;-)
BMW ouwe-lullenmotor?
|
03-06-2008, 01:23 AM
Het lijkt erop dat Eric verslaafd is? ;-)
05-02-2009, 03:03 AM
Reactie van bezoeker 'roger', geïmporteerd van het oude forum:
een makkelijk rekensommetje leert me dat, om het gemiddelde laag te houden, ik nu mijn leeftijd moet melden (gezien de te vrezen looptijd van deze thread). Ik ben 40
05-02-2009, 03:40 AM
Reactie van bezoeker 'Conrad', geïmporteerd van het oude forum:
En we zijn inmiddels allemaal al weer meer dan een jaar ouder! Als dat in de analyse meegenomen wordt blijft de leeftijd opkruipen :-)
05-02-2009, 11:09 AM
Reactie van bezoeker 'Piet', geïmporteerd van het oude forum:
ik kan niet achterblijven ondanks dat de gemiddelde leeftijd waarschijnlijk omhoog gaat, ik ben 51 en rij motor vanaf 1975, BMW vanaf 1978, de volgende types heb ik in bezit gehad: R60/5, R80/7, R100T(2 x), K100, R26, K75(3x), F650 en een R75/7, momenteel in bezit van een 1969 R60/5, een 1951 R67 met 60/5 blok en een 1958 R60 met 60/5 blok, fotootje is van m`n eerste BMW [img]/import/photos/p32691s.jpg[/img]
05-02-2009, 11:29 AM
Reactie van bezoeker 'Joseph', geïmporteerd van het oude forum:
Na een Suzuki 450, Harley Springer, Ducati café, BMW K1100RS en een BMW R75/6 ben ik, 22 jaar motorrijden later, op een BMW R67/2 belandt. Fiets is 57 jaar oud, ikzelf 41 jaar jong. [img]/import/photos/p32693s.jpg[/img]
05-02-2009, 11:38 AM
Quote:Laat ik ook eens reageren...Hey Wout ik had precies hetzelfde, was 27 toen ik met de ombouw begon en een beetje caferacer look vond ik ook super, maar dan zonder slijptol. Zo is hij geworden.
05-02-2009, 11:43 AM
Quote:<blockquote>Laat ik ook eens reageren...Hey Wout ik had precies hetzelfde, was 27 toen ik met de ombouw begon en een beetje caferacer look vond ik ook super, maar dan zonder slijptol. Zo is hij geworden. </blockquote>Maar dan met foto..
05-02-2009, 01:47 PM
Reactie van bezoeker 'bmw paultje', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo, Ik ben nu 52 en ben begonnen op een Kawa 350 S2 en geeindigd op een R65RT voor 25 jaar terug. Nu na 25 jaar heb ik na lang wikken en wegen weer een BMW gekocht, want het zit in mijn bloed en gaat er nooit meer uit. Het is de eenvoud, het simpele en doordachte van BMW en de kwaliteit. Maar ook deze gaan kapot als er geen onderhoud wordt gepleegd. Bij normaal onderhoud en bij deze machine kun je dat nog zelf doen(en drukt de kosten) heb je jaren plezier van een motor. En 160 km/uur is toch hard genoeg. Probeer maar eens uit, door hem tegen een boom te "zetten". Wel eens lekker getourd? en dan na al die kilometers even van de motor afstappen......moet je ook een paar Jappen-rijders meenemen. Ocherm, wie is dan de oude lul. Moet je die meiden zien achterop, knieen in de nek van de bestuurder, hangend met het lichaam op de rug van de bestuurder. Nee, geef mij maar BMW, lekker ontspannen touren en na het afstappen, dan mag die meid op me hangen, ondanks mijn 52 echt geen oude lul dan!! Veel plezier met jullie BMW's groet, BMW Paultje [img]/import/photos/p32698s.jpg[/img]
05-02-2009, 04:25 PM
Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum:
Ik ben 30, en rijdt met een r100rs uit '77...
05-04-2009, 12:18 PM
Reactie van bezoeker 'jos', geïmporteerd van het oude forum:
Deze OL is nu 53. Ben in de weer met motorfietsen sinds mijn 15 { puch 250tf }, daarna even een 2 takt kawa gereden en op mijn 19 een r 60/2 gekocht. Op mijn 25 alles verkocht en een "43 HD gekocht. BMW bleef altijd een grote rol spelen en heb er weer een R26 bij gekocht. Nu rij ik op een '80 RS, '74 R60/6 sidecar en een HD. Deze OL is pas een OL als ik niet meer alleen op en van mijn motor kom. Don't drive faster than your angel can fly. |
« Next Oldest | Next Newest »
|