03-10-2007, 05:57 PM
Reactie van bezoeker 'ignas', geïmporteerd van het oude forum:
Een r60 sinds ,n dikke 10 jaar(vakantie motor die Frankrijk,Duitsland,Belgie,Nl en Engeland probleemloos verkent heeft) en recent een r1100rs en ik voel me helemaal nog oude lul.
Gewoon gekocht omwille van het eigen motorkarakter en de kwaliteit.
Als er als is commentaar komt dan zijn het steevast die JAPANERKES die hun rijwiel om de 2/3 jaar buitenkiepen.
Weet wat jezelf bent,
Succes,
Ignas.
Quote:Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).Ben 38 en bezit 2 Bmw,s
Eigenlijk zonder dat ik naar de leeftijd een onderzoek instelde... BMW staat sinds jaar en dag bekend als de ouwe-lullenmotor. Eigenlijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: is de BMW-rijder vandaag de dag nog wel zo oud?
Geef eens van alle BMW-rijders die je kent de leeftijd?! Ik zal dan uiteindelijk wel het gemiddelde uitrekenen.
Ik zal de aftrap doen: Mijn kennissen die BMW rijden zijn: 43, 44, 52, 45 en zelf ben ik 43. Dit om het gemiddelde alvast omhoog te gooien.
Een r60 sinds ,n dikke 10 jaar(vakantie motor die Frankrijk,Duitsland,Belgie,Nl en Engeland probleemloos verkent heeft) en recent een r1100rs en ik voel me helemaal nog oude lul.
Gewoon gekocht omwille van het eigen motorkarakter en de kwaliteit.
Als er als is commentaar komt dan zijn het steevast die JAPANERKES die hun rijwiel om de 2/3 jaar buitenkiepen.
Weet wat jezelf bent,
Succes,
Ignas.