10-26-2006, 08:39 PM
Reactie van bezoeker 'bart', geïmporteerd van het oude forum:
Quote:Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).Ik ben 32 en rij R1100S, geen ouwe lullenbak denk ik, tenminste niet zo'n zenuwachtige japanse jank-bak! Voor woon/werk-verkeer kan het lekker relaxed, maar als het moet is er prima een sprint mee te trekken. Er werd aan mij onlangs gevraagd of ik ook pijp rookte omdat BMW daar een speciale helm voor op de markt gebracht heeft... Laat ze er lekker van denken wat ze willen, ik rij met veel plezier en met veel vertrouwen in mijn motor. Vrienden met een BMW: 35, 42 en mijn pa 60.
Eigenlijk zonder dat ik naar de leeftijd een onderzoek instelde... BMW staat sinds jaar en dag bekend als de ouwe-lullenmotor. Eigenlijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: is de BMW-rijder vandaag de dag nog wel zo oud?
Geef eens van alle BMW-rijders die je kent de leeftijd?! Ik zal dan uiteindelijk wel het gemiddelde uitrekenen.
Ik zal de aftrap doen: Mijn kennissen die BMW rijden zijn: 43, 44, 52, 45 en zelf ben ik 43. Dit om het gemiddelde alvast omhoog te gooien.