Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Sheila,
dit vind ik echt een schitterende grap. Goed gevonden, bedankt! Jij bent zeker de dame op de foto?
En H Dame, een vraag om een prijslijst stel je niet in het forum maar via de knop contact. Of stuur ze een grote envelop met (schatting) 2 zegels van 0,39 erop en je naam en adres met een begeleidend briefje waarin je om een prijslijst vraagt. Dan komt het vast ook wel goed. Om het je makkelijk te maken hierbij het adres:
de Hobbyist B.V.
Kraakstraat 5
6013 RR Hunsel
Dan krijg je vast wel een prijslijst. Zeker als je meld welk jaartal en model motor je hebt, dan kunnen ze je de passende prijslijst sturen.
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi.
Prijslijst kan je gewoon downloaden, klik-klik en je hebt hem.
Met zulke maten mag je wel wat eten, haha.
Groeten, Paul.
Reactie van bezoeker 'Sheila de Vries', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo Egbert,
Nee ik ben niet de dame op de foto. Als je goed kijkt zie je dat dat Kate Moss is.
Ik ben Sheila de Vries de modeontwerpster. Iets ouder als Kate maar wereldberoemd (in Nederland) om mijn creaties en was vorige week nog in het nieuws i.v.m. het anorexia verhaal bij de modellen.
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:
Sheila, je heb een stralende glimlach op je homepage!
Welke bmw heb je ?
Grt, Peter
r45-r65
Reactie van bezoeker 'Sheila de Vries', geïmporteerd van het oude forum:
Hallo Peter,
Een dame vraag je niet naar haar B(ody) M(ass) W(eight).
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi,
aha, das jouw link met dit forum ?
Dus nog een manier hoe BMW belangrijk kan zijn voor iemand.
Grt, Peter
Reactie van bezoeker 'klaas', geïmporteerd van het oude forum:
met mijn 48 jaar aan mijn tweede BMW in 28 jaar bezig.
1e was een 2e hands 75/7, waar ik nog een jaar of tien/ twaalf met gereden heb (ook zijspan) en daarna een R80 EML (ook 2e hands) waar ik deze zomer een nieuw 1000 blok ingezet heb (zie ook topic overlopende carb) met het R80 blok een goede 220.000 gereden en dat verwacht ik minstens ook van dit blok.
Wat mij betreft geen "ouwe-lullenmotor" maar een betrouwbare motor.
Reactie van bezoeker 'richard', geïmporteerd van het oude forum:
Bmw had misschien een jaar of 15 geleden een wat stoffig imago, maar over de kwaliteit van de motoren valt niet te twisten, die is gewoon mede van de beste ter wereld, waarom zou anders zowel de police, de gendarmerie, die bullen, de politie, de state police,.....etc etc op deze motoren rijden???? zeer zeker niet omdat het zo een slechte bakken zijn. De laatste jaren heeft BMw ook de hoektanden laten zien door gedurfde en met innovatieve ontwikkelingen volgestouwde modellen op demarkt te bregen, die zeer zeker niet stoffig zijn.
Ik ben 36 en rij al vanaf mijn 19de BMW, en laat ik dit zeggen, bij mij in de garage geen ander merk...never nooit niet...!!!!!!!!!!