12-08-2005, 02:55 PM
Reactie van bezoeker 'jo', geïmporteerd van het oude forum:
Inmiddels zijn we alle drie rond de vijftig: 51, 46 en 47. Voor alle drie was ook de eerste fiets meteen een BMW:
Rik: R75/5 in '82, dus met 27, nu even geen motor maar hij denkt erover een R100R aan te schaffen
Gerard: R100S in '88, net 28, en nog steeds dezelfde S
ikzelf: R75/5 in '88, net geen 29, daarna R100RT in '91 en sinds '93 R100CS
Nooit zelfs maar een ander merk overwogen!
Zelf spreken we niet van ouwe-lullen brommers maar van HEREN-MOTOREN!
Nu niet meteen denken dat die benaming ook iets over de rijstijl zegt (alhoewel, die Gerard af en toe....!).
Zelf rijd ik heel afwisselend. Met mooi weer en veel tijd kan kan ik hele einden met opgerolde mouwen onder de 110 blijven. Maar als ik in ÈÈn dag van GenËve naar Nijmegen rij (en dat komt een paar keer per jaar voor), moet de CS laten zien wat 'ie kan (dan sta ik wel elke 220 kilometer aan de pomp). Maar dat afwisselende rijden is nu juist wat me aan BMW bevalt: je kunt er alle kanten mee op.
Inmiddels zijn we alle drie rond de vijftig: 51, 46 en 47. Voor alle drie was ook de eerste fiets meteen een BMW:
Rik: R75/5 in '82, dus met 27, nu even geen motor maar hij denkt erover een R100R aan te schaffen
Gerard: R100S in '88, net 28, en nog steeds dezelfde S
ikzelf: R75/5 in '88, net geen 29, daarna R100RT in '91 en sinds '93 R100CS
Nooit zelfs maar een ander merk overwogen!
Zelf spreken we niet van ouwe-lullen brommers maar van HEREN-MOTOREN!
Nu niet meteen denken dat die benaming ook iets over de rijstijl zegt (alhoewel, die Gerard af en toe....!).
Zelf rijd ik heel afwisselend. Met mooi weer en veel tijd kan kan ik hele einden met opgerolde mouwen onder de 110 blijven. Maar als ik in ÈÈn dag van GenËve naar Nijmegen rij (en dat komt een paar keer per jaar voor), moet de CS laten zien wat 'ie kan (dan sta ik wel elke 220 kilometer aan de pomp). Maar dat afwisselende rijden is nu juist wat me aan BMW bevalt: je kunt er alle kanten mee op.