Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW ouwe-lullenmotor?
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).

Eigenlijk zonder dat ik naar de leeftijd een onderzoek instelde... BMW staat sinds jaar en dag bekend als de ouwe-lullenmotor. Eigenlijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: is de BMW-rijder vandaag de dag nog wel zo oud?

Geef eens van alle BMW-rijders die je kent de leeftijd?! Ik zal dan uiteindelijk wel het gemiddelde uitrekenen.

Ik zal de aftrap doen: Mijn kennissen die BMW rijden zijn: 43, 44, 52, 45 en zelf ben ik 43. Dit om het gemiddelde alvast omhoog te gooien.
Reply
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 25 en voel me heerlijk jong bij jullie!
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Ben zelf 49, broer is 56 vriend 50 en dan weet k niet meer.
Maar reed ook BMW toen ik 21 was en so ook de anderen die hier boeven zijn genoemd.
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Ben 43, geldt dat als 'ouwe lul'?

Onzin, je bent zo oud als je je voelt, maakt niks uit welke motorfiets je rijdt.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Boxer-Rinus', geïmporteerd van het oude forum:

ik ben 37 en rijd pas 4 weken BMW.
oud misschien voor iemand van 17 maar een lul ben ik zeker niet.
vraag maar aan mijn vrouw hahahahaha.........
Reply
Reactie van bezoeker 'Arie', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben op mijn 29e opeen bmw gaan rijden en nu ik inmiddels 48 ben rijd ik nog steeds op een bmw.Wat dat rustig rijden betreft dat valt ook wel mee heb ooit een bekeurinkje gehad omdat ik 94km te hard reed.(jeugdzonde verstand komt met de jaren)
Reply
Reactie van bezoeker 'John C', geïmporteerd van het oude forum:

Tja,ik ben 41 en een bmw inderdaad pas later gaan waarderen.(uiterlijk)
Na nogal wat jappies,die me ook goed bevielen,kwam dus een bmw k75.
Ik moet zeggen na een honda cx 500 als een van mijn eerste motoren,is dit een heerlijke cardan/waterkoeling variant.
Reply
Reactie van bezoeker 'Henk', geïmporteerd van het oude forum:

Ben 47 en rij BMW sinds mijn 24 ste. Een keer een jap gehad, was na een half jaar naar de eeuwige jachtvelden. Rij nu een R100RS, die ik al vijf jaar heb, en die het bij mij niet gemakkelijk heeft. Blijft toch heel.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 49 en rijd al zo'n 25 jaar bmw
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 45 en heb in mijn R90S een fantastische fiets gevonden, nadat ik eerst een K100 had (frikandel).
Ik heb persoonlijk liever dat ze over mijn fiets lullen dan dat de over mijn lul fietsen.
Oude lullen? Dat zijn zeker die gastjes die iedere avond samen "vergaderen" en hun rotzooi op straat pleuren!
Je bent net zo oud als je lul!

Chris

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)