06-09-2009, 12:30 AM
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:
Als ik nog eens tijd heb zal ik weer een gemiddelde, hoogste en laagste leeftijd berekenen...
Quote:Bij het onderwerp 'kwaliteit BMW' concludeerde ik voorzichtig dat de aan BMW toegeschreven kwaliteit m.i. vooral te danken was aan de vaak hogere leeftijd van de BMW-berijder (oudere rijders rijden GEMIDDELD rustiger en dus gaat het blok langer mee).Inmiddels ben ik 47 jaar en rijd nog steeds met veel plezier op m'n probleemloze R100/7. Overigens zijn de anderen inmiddels resp. 47, 48, 56 en 49 jaar; zij rijden ook allen nog BMW.
Eigenlijk zonder dat ik naar de leeftijd een onderzoek instelde... BMW staat sinds jaar en dag bekend als de ouwe-lullenmotor. Eigenlijk is mijn nieuwsgierigheid gewekt: is de BMW-rijder vandaag de dag nog wel zo oud?
Geef eens van alle BMW-rijders die je kent de leeftijd?! Ik zal dan uiteindelijk wel het gemiddelde uitrekenen.
Ik zal de aftrap doen: Mijn kennissen die BMW rijden zijn: 43, 44, 52, 45 en zelf ben ik 43. Dit om het gemiddelde alvast omhoog te gooien.
Als ik nog eens tijd heb zal ik weer een gemiddelde, hoogste en laagste leeftijd berekenen...