Reactie van bezoeker 'erik', geïmporteerd van het oude forum:
Nog meer OL ben zelf 45 en rij nu een r1150Gs maar al vanaf m'n 18 e een R60/2 deze ben ik nu aan t opknappen. Tussendoor nog een F650 gehad maar dan kun je beter gaan fietsen.
Ben 34, rijd een R1100S en ben een R75/7 aan het ombouwen tot caferacer... Niks ouwelullenmotor!
Ik ben 46 en ben op mij 18e begonnen met een R60/7 die me toen probleemloos naar Marokko, Turkije, Iran, Syrie gebracht heeft. 5 jaar later eindelijk geld voor een Harley en na al die jaren en vele Harleys (lees: veel sleutelen), vorig jaar een BMW erbij gekocht, een R100RS uit 1979. De mooiste die er is en die ik op mijn 18e niet kon kopen!
Probleemloos rijden en toch snel, koppel op bochtige wegen verslaat toch vaak die jappen buikschuivers!
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:
Net lees ik dit artikel op jullie forum.
Ik ben 50 en al sedert mijn 22 BMW rijder.Mijn inziens heeft BMW rijden niks met leeftijd te maken, eerder met de betaalbaarheid. Ik had als jonge knaap van 18 ook niet dadelijk de financiele middelen om mijn droom (BMW) aan te schaffen. Maar je bent jong, je wil op de moto dus ga je een alternatief opzoeken. De keuze is dan of een Japans goedkoper merk en een nieuwe of je opteert voor een okazie. Gezien de meeste jongeren liever blitsere en mooiere dingen hanteren dan een tweedehands ligt het bij velen voor de hand dat ze gaan opteren om zo snel mogelijk de weg op te gaan met een blitse nieuwe moto.Maar de algemene tendens mijn inziens is dat eens men een BMW bestuurde toch de voorkeur blijft uitgaan voor BMW en men niet wil ruilen voor enig ander merk.
Reactie van bezoeker 'Theo', geïmporteerd van het oude forum:
Ben inderdaad een oude BMW lul rij sinds 1958 alleen BMW motoren vanaf r50 tot inmiddels r1100rs(1995 nu 2001 de tweede en rij zo,n 10.000 Km per jaar en tevreede met het merk.voor mijn oude dag heb nog r50 met zij span (val je niet zo gauw om Ha ha grapje)heb verder niets tegen andere merken jiust mooi en hoop nog een paar jaar nog mee te rijden ben inmddels 75 . Ik zou zeggen we zwaaien onderweg naar elkaar en de H.G. van Theo
ben het helemaal met de vorige spreker eens, rij al jaren met BMW. als je maar plezier hebt.
Andere merken prima
Ouwe lullen motor?
Als ik mijn zwart-groene R100RT zwaar op de zijstandaard zie staan, dan staat daar gewoon een eerlijke stoere machine zoals ze feitelijk al een kleine honderd jaar gebouwd zijn.
Daar kan ik dan heerlijk rustig naar kijken met een flesje bier onder handbereik.
Mijn broers proberen me op een Harley te krijgen maar ik vind het wel goed zo.