Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW ouwe-lullenmotor?
Reactie van bezoeker 'peter v oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

hoi, ik rijd sinds 2 jaar bmw, maar daarvoor 3 jaar ural en dnepr (dus nog rustiger..)
hoe oud ik nu ben? 33 !
dus een van de jongere?

verders interesseert het me geen donder wat mensen van mijn voertuig vinden, en daardoor van mij. ik vind het leuk en het is mijn motor!

grt, peter
r45
ES150-1
Reply
Reactie van bezoeker 'Twan', geïmporteerd van het oude forum:

Ben 39 jaartjes oud en rijd na 10 jaar kawazaki te hebben gereden, op een r100rt uit 1981.Dus een wereld van verschil. Maar dit is wat ik al na 3jaar Jap wou en deze bmw laat me ook al niet staan in kou. Nog veel motorplezier jongens toegewenst voor 2006.
Reply
Reactie van bezoeker 'Cor', geïmporteerd van het oude forum:

'tJa als ik het goed begrijp ben ik de enige echte ouwelul op een BMW K75 RT.mijn leeftijd is 73 jaar.
Reply
Reactie van bezoeker 'Cor', geïmporteerd van het oude forum:

'tJa als ik het goed begrijp ben ik de enige echte ouwelul op een BMW K75 RT.mijn leeftijd is 73 jaar.
Reply
Reactie van bezoeker 'GerJ', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:'tJa als ik het goed begrijp ben ik de enige echte ouwelul op een BMW K75 RT.mijn leeftijd is 73 jaar.
Ach, Cor, je bent toch zeker niet ouder dan je je voelt? Motorrijden houdt je jong!
Reply
Reactie van bezoeker 'Jakob', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Cor,

Je bericht zeker toegevoegd op je remmington typmachine. (Geintje)
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Exclusief een testberichtje (Hans van 25 jaar), is de gemiddelde leeftijd tot nu 45 jaar...

Ga maar door met de leeftijden, ben benieuwd!
Reply
Reactie van bezoeker 'Roel', geïmporteerd van het oude forum:

Voor de statistici onder ons, hierbij de voorlopige complete tussenstand:
aantal geregistreerde bmw-rijders: 33
minimum leeftijd: 24
maximum leeftijd: 73
gemiddelde leeftijd: 45
Reply
Reactie van bezoeker 'AndrÈ', geïmporteerd van het oude forum:

Wil ik toch ook even op reageren. Ik ben op mijn 18e begonnen met een R26, toen een R45. Nu een R100RS. Er komt ook geen ander merk bij mij in. Ik denk dat de voorliefde voor BMW eerder met karakter te maken heeft en met mentaliteit. Flitsen en hard gaan heb ik nooit leuk gevonden, ook niet toen ik jonger was. Natuurlijk ontbreekt het bij BMW aan een overmaat aan pk's en lawaaierig gekleurd plastic; het is een no-nonsense motor en het rijdt fantastisch. Veel motorrijders hebben nu eenmaal een ander idee over motorrijden. Bij hen is motorrijden synoniem voor hard rijden en opvallen. Ik hoorde en hoor nog steeds dat BMW een oude lullen motor is (ook toen ik 20 was). Ik heb daar nooit iets van aangetrokken onder het motto: laat hen maar...ze weten niet beter.
Ik durf wel de uitdaging aan om een tourtje Luxemburg te doen op ÈÈn dag met iemand op zo'n flitser die 20 jaar jonger is dan ik zelf; op het einde van de dag zullen we dan vanzelf zien wie er een oude lul is.
Oh ja, ik ben zelf 45 (dus statistisch zit ik precies goed).

BMW groet,

AndrÈ
Reply
Reactie van bezoeker 'Richard', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben 31, en ik ben begonnen op een R50/5 in '94, na twee jaar een Jap. Nu heb ik een R75/5 en een R80/7 en nog twee Jappen.

Richard
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)