Reactie van bezoeker 'Frans C.', geïmporteerd van het oude forum:
Ik ben 57, rij vanaf mijn 17e motor (oefenrijbewijs) en vanaf mijn 20e BMW (R60)
Met een korte onderbreking ben ik tot heden BMW blijven rijden.
Die onderbreking had te maken met gezinsuitbreiding, waardoor er een koekblik moest komen. Het bloed kroop waar het niet gaan kon, dus toen ik voor f250 een Jawa kon kopen reed ik ook weer op twee wielen!
Een paar jaar slechts, toen kon ik me een tweedehands R75/5 permiteren......
Reactie van bezoeker 'HansL', geïmporteerd van het oude forum:
Op m'n 18-e een R26, en nu (53) nog steeds BMW. (met een periode van 8 jaar even zonder tweewieler)
Reactie van bezoeker 'Jacob', geïmporteerd van het oude forum:
Sinds 2000 rij ik op een R80 en ben nu 30, mijn vriendin is van het zelfde bouwjaar als haar R60/5 uit '74....
Reactie van bezoeker 'Robbert', geïmporteerd van het oude forum:
Ik ben 39, en rij sinds 1984 i(dd vanaf mijn 17e met oefenvergunning, die goede oude tijd!) motor. Vanaf 1989, ik was toen 23, rij ik BMW.
Als ik in '84 f 9000,- had gehad, had ik toen al de R100CS van mijn buurman gekocht, maar ja het werd een goedkope honda.
En hoezo ouwe lul? Steek regelmatig met mijn 90S bij 'jonge gastjes' op een CBR binnendoor op het klaverblad!
groet,
Robbert '66
R90S '75
K100LT '90
Reactie van bezoeker 'Ronalr', geïmporteerd van het oude forum:
Ik rijd vanaf mijn 18e, maar wel met een pauze van 16 jaar (kindertjes, he...). Ik ben Japans begonnen met Honda, maar heb ook in militaire dienst gereden als motorordonnans (Triumph, Guzzi). Heb ook weleens tweetakt gereden (RD 350), maar de BMW bevalt me het toch het best; klassieke uitstraling, tijdloos, mooi geluid, degelijk en ik stap (ook na een rit van 350 km) niet geradbraakt af. En dat was op alle andere fietsen wel het geval. Oh ja, ik ben nu 42 en rijd weer sinds 4 jaar.
Groeten, Ronald
Reactie van bezoeker 'Egbert', geïmporteerd van het oude forum:
Ik ben bijna 55, heb begin jaren '70 een paar jaar R26 gereden en rij nu sinds 1991 op een R80 met zijspan. Dat is helemaal de ideale ouwe-lullen motor want je kan niet omvallen ;-)
Ik ben van plan om te blijven rijden zolang het kan.
Groeten,
Egbert
Reactie van bezoeker 'Dolf', geïmporteerd van het oude forum:
Hier uit de buurt. Theo Terwel (www&nl) 42, Ernie 45, Ralf 29, Gerhard net geen vijftig, Robert 34 en ik wordt zo 51 . Bij Theo staat de R69S combinatie met R90 blok die jullie me kado mogen doen. voor mijn verjaardag... BMW rijders zijn geen OUDERE rijders, wij zijn ERVAREN rijders
Reactie van bezoeker 'Bahnburner', geïmporteerd van het oude forum:
Rij BMW sinds mijn 21 ste, (na 3 jappen), en er komt ook niks anders meer de deur in. Probleem is, dat ik wel vaker hoor bij jongeren, Dat ze voor hun gevoel te jong zijn voor een bmw. KOMT NOG WEL EEN KEER, is een veel gehoorde uitdrukking.
Maar het blijft leuk met een oude boxer, de jappenmannen weg te rijden in de Eiffel.
Zelfs nog op m'n 42 ste.
Reactie van bezoeker 'Bahnburner', geïmporteerd van het oude forum:
Rij BMW sinds mijn 21 ste, (na 3 jappen), en er komt ook niks anders meer de deur in. Probleem is, dat ik wel vaker hoor bij jongeren, Dat ze voor hun gevoel te jong zijn voor een bmw. KOMT NOG WEL EEN KEER, is een veel gehoorde uitdrukking.
Maar het blijft leuk met een oude boxer, de jappenmannen weg te rijden in de Eiffel.
Zelfs nog op m'n 42 ste.
Reactie van bezoeker 'job', geïmporteerd van het oude forum:
26 jaar en een jaar in het bezit van een k100rs.. uit 84..
Een supermotor.. heerlijk.. dat trillen en bokken als ie koud is..
Vriend van me.. is 24.. k75s...
voordeel van een k: je hoort ze op verre afstand aankomen vanwege het hoge zoemende geluid.. (benzinepomp?)
|