03-27-2012, 12:41 AM
Op een ander, niet merkgebonden forum, kom je wel verhalen tegen over het opknappen van oudere motoren. Wat daaraan allemaal versleuteld moet worden om ze weer origineel of verkafferd/vercaferacert op de weg te krijgen staat in het niet bij wat je aan oude BMW's moet versleuelen om ze rijdbaar te houden/krijgen.
@josje: ga eens kijken op MF bij Brikken en Klassiekers en anders bij Techniek, vragen en antwoorden. Je wordt doodgegooid met problemen bij andere merken dan BMW, terwijl er toch een heleboel BMW's in de loop van de jaren verkocht zijn.
Ik heb ook Japans gereden, tot groot plezier en met weinig kosten, Honda CX500 en Kawasaki GT550. Ik heb nu in 5 jaar tijd bijna 60.000 km gereden op een BMW R65 en behoudens wat problemen met elektrische kontakten in schakelaars die ik zelf eenvoudig kon oplossen nooit 1 cent aan reparaties hoeven uit te uitgeven.
@josje: ga eens kijken op MF bij Brikken en Klassiekers en anders bij Techniek, vragen en antwoorden. Je wordt doodgegooid met problemen bij andere merken dan BMW, terwijl er toch een heleboel BMW's in de loop van de jaren verkocht zijn.
Ik heb ook Japans gereden, tot groot plezier en met weinig kosten, Honda CX500 en Kawasaki GT550. Ik heb nu in 5 jaar tijd bijna 60.000 km gereden op een BMW R65 en behoudens wat problemen met elektrische kontakten in schakelaars die ik zelf eenvoudig kon oplossen nooit 1 cent aan reparaties hoeven uit te uitgeven.