03-26-2012, 07:42 PM
Reactie van bezoeker 'Rein', geïmporteerd van het oude forum:
Een verstandige/lovenswaardige reactie. Zo is het ook. Ik heb tonnen met BMW's gereden, maar ook ongeveer 150.000 met Japanners. Ben altijd nog rijdend thuisgekomen. Ook wel gesleuteld aan de BMW's, maar ook wel aan de Japanners(Honda en Yamaha). Deze drie merken waren/zijn geen van allen perfect, maar ook niet slecht. Wel waren de vervangingsonderdelen van de Japanners veel duurder. Op alle machines heb ik met plezier gereden en ik heb mij nog nooit kapot gestaard op dat BMW embleem, want dat merk is niks beter, dan andere merken, maar ik rij er nu wel al vanaf 1978 met plezier op.
Quote: Alle lul verhalen ten spijt !! Is het niet zo dat men anno 2012 teveel eist van machienes die in de 70 er jaren zijn gemaakt . Dat bakken in de hogere vermogens een kortere levensduur hebben dan in b.v. een R45 . Eenvoudig om de reden dat deze niet mee geevolueerd zijn naar dat vermogen . En dat de mens zelf ongemerkt ook wat driftiger is geworden in die 40 jaar , en dat het hedendaagse verkeer niet te vergelijken is met toen. Dus die kwaliteit is gewoon de kwaliteit uit de seventy's .Dat BMW imago is door ons zelf gecrieerd ,ook vandaag de dag staren we ons blind op het blauw witte embleem toonbeeld van perfectie. Ook al weten we donders goed dat niets op deze wereld perfect is . Ook wij niet !!! Is het niet wat triest om daar nu in 2012 over te zijken !! En die GROTE Yamaha is begonnen begin de sixty's met het stelen van het ADLER 2takt blok . Ik ben tevreden over mn R45 , omdat een zwaardere hier niet tot zn regt komt . 100 is hier voor eigen behoud hard zat. Natuurlijk heb ik ook motte sleutelen en bepaalde zaken vernieuwd , zoals keringen en een koppelingsplaat + drukplaat . Mag dat na ruim 30 jaar !!! Groetjes Cees.Cees,
Een verstandige/lovenswaardige reactie. Zo is het ook. Ik heb tonnen met BMW's gereden, maar ook ongeveer 150.000 met Japanners. Ben altijd nog rijdend thuisgekomen. Ook wel gesleuteld aan de BMW's, maar ook wel aan de Japanners(Honda en Yamaha). Deze drie merken waren/zijn geen van allen perfect, maar ook niet slecht. Wel waren de vervangingsonderdelen van de Japanners veel duurder. Op alle machines heb ik met plezier gereden en ik heb mij nog nooit kapot gestaard op dat BMW embleem, want dat merk is niks beter, dan andere merken, maar ik rij er nu wel al vanaf 1978 met plezier op.