03-05-2012, 12:00 PM
Reactie van bezoeker 'Suzanne', geïmporteerd van het oude forum:
Doordat ze zo hard jagen, zijn die dingen ook veel vaker versleten, want als je een Japanse motor van 30 jaar oud ziet, wat bijna nooit gebeurd, dan staan daar vaak maar weinig kilometers op te teller. De rest zie je niet meer. Ik heb een BMW 1 cilinder, gedeeltelijk in Italie gemaakt. 80.000 km zonder problemen. Die machine kan ook lekker onderin de toeren rijden. In vind als vrouw de Europese motoren ook veel mooier om te zien. Daar zit veel meer styling in.
</blockquote>Jou F hikt onder de 2500-3000 rpm weet ik, ook op gereden namelijk.
Goldwing is heel wat fraaier dan de huidige goldwing van bmw...en de choppers uit japan ZIJN echt fraaier dan de c1200 van de duitse prutsers.
En met een cbr KAN je ook lekker hard rijden die remmen namelijk goed. Iets dat bmw pas veel later geleerd heeft met een van yamaha gekopieerde 1000 racer.
Hard rijden is gewoon heerlijk, jammer dat je dan vaak achter een bmw eindigt die de boel weer ophouden door zich aan ''regeltjes'' te houden.</blockquote>Jos,
Jij bent een echte kerel. Dat denk je. Hard rijden kan iedereen, maar in de bergen en op bochtige wegen wordt menig superbike los gereden door een R1200GS en smaken verschillen. Choppers uit Japan zijn afschuwelijk, de C1200 ook, maar die choppers uit Japan spannen helemaal de kroon. Dat is mijn mening. Dus ik heb een andere mening dan Josje. Begrijp je Josje dat er ook andere mensen in de wereld zijn. Jij komt autistisch over. Een CBR, wat foeilelijke motoren zijn dat. Ja Jos, sommige mensen kijken er anders tegenaan. Dat kan gebeuren in het leven. BMW hoeft trouwens niets te leren van die Jappen. Het is eerder andersom. De Jappen tonen veel eerder kopieer gedrag.
Quote:<blockquote><blockquote>Nou de bakken en koppelingen gaan echt eerder, of je rijd heel lang door met veel herrie.Klopt de C1200 en de C1 zijn niet om aan te zien, maar je hebt het over lelijke gedrochten, wat denk je dan van alle Japanse choppers van alle 4 merken, Gold Wings, namaak Harleys van alle 4 merken. Gold Wingachtige gedrochten van Yamaha, Suzuki en Kawasaki, weet ik veel welke naam die prut heeft. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Jullie sleutelen volgens mij minder, omdat jullie veel minder afstanden op jullie machines afleggen. Als het mooi weer wordt komen al die Japanse scheurneuzen weer naar buiten en verzieken op dijkwegen de sfeer. Terecht dat mensen klagen. Ik wil niet alles over een kam scheren, maar het zijn toch vaak de laagvliegers met namen als Yahama, Kasawaki, Sukisu en Hondea. Waarom rijden ze zo snel? Omdat die dingen in de toeren gejaagd moeten worden? Of moeten ze zich op deze manier manifesteren en hun mannelijkheid tonen.
Dat wegliggings probleem is (st1300) wel degelijk door de Europese bladen in de wereld geholpen.
Over kopieeren gesproken, bmw probeert nu ook dikke sjoppers te maken c1200 heten die leleijke gedrogten, gelukkig nauwelijks verkocht, wat lelijk!
Klopt, we sleutelen weinig, met een jap rij je vele km met regulier onderhoud, zo hoort dat ook!
Bmw dacht ook een scooter te kunnen maken, echter een c1 is het lelijke, dure en slechte resultaat.
Bmw heeft net als opel een foutief kwaliteits beeld, dat door de jaren 50-60 komt.
Doordat ze zo hard jagen, zijn die dingen ook veel vaker versleten, want als je een Japanse motor van 30 jaar oud ziet, wat bijna nooit gebeurd, dan staan daar vaak maar weinig kilometers op te teller. De rest zie je niet meer. Ik heb een BMW 1 cilinder, gedeeltelijk in Italie gemaakt. 80.000 km zonder problemen. Die machine kan ook lekker onderin de toeren rijden. In vind als vrouw de Europese motoren ook veel mooier om te zien. Daar zit veel meer styling in.
</blockquote>Jou F hikt onder de 2500-3000 rpm weet ik, ook op gereden namelijk.
Goldwing is heel wat fraaier dan de huidige goldwing van bmw...en de choppers uit japan ZIJN echt fraaier dan de c1200 van de duitse prutsers.
En met een cbr KAN je ook lekker hard rijden die remmen namelijk goed. Iets dat bmw pas veel later geleerd heeft met een van yamaha gekopieerde 1000 racer.
Hard rijden is gewoon heerlijk, jammer dat je dan vaak achter een bmw eindigt die de boel weer ophouden door zich aan ''regeltjes'' te houden.</blockquote>Jos,
Jij bent een echte kerel. Dat denk je. Hard rijden kan iedereen, maar in de bergen en op bochtige wegen wordt menig superbike los gereden door een R1200GS en smaken verschillen. Choppers uit Japan zijn afschuwelijk, de C1200 ook, maar die choppers uit Japan spannen helemaal de kroon. Dat is mijn mening. Dus ik heb een andere mening dan Josje. Begrijp je Josje dat er ook andere mensen in de wereld zijn. Jij komt autistisch over. Een CBR, wat foeilelijke motoren zijn dat. Ja Jos, sommige mensen kijken er anders tegenaan. Dat kan gebeuren in het leven. BMW hoeft trouwens niets te leren van die Jappen. Het is eerder andersom. De Jappen tonen veel eerder kopieer gedrag.