03-05-2012, 03:24 AM
Quote:<blockquote>Ik stop met reakties. Het ga jullie allemaal goed(ook de "blinde" Japanners).Spijtig !!! Dit is een vorm van toegeving van de kolder die ge op dit forum verkondigd hebt</blockquote>Toegeving? Nee hoor, goed lezen: hij keert een nest trollen de rug toe, met uitzondering van alle andere motorrijders op Japanse motorfietsen.
Het is jammer dat dit forum behoorlijk verziekt is. Ik blijf mooi genieten op mijn europese motorfiets en hoop deze zomer NIET scheldende/vloekende/gefrustreerde motorrijders op Japanse motoren te spreken, want die zijn er genoeg. Als je hier doorgaat met reageren, zal het de komende weken nog niet stoppen. Vind ik jammer van de energie. Kan ik beter lekker sleutelen aan mijn Eurobikes. Ach, ja, koren op de molen van die gasten, want die sleutelen nooit. Als je aan een Jap moet sleutelen is dat vaak ook een drama. Dan kopen ze gewoon een nieuwe.
Ze hebben niet door, dat dat vaak veel duurder is. Een hele machine vervangen is duurder dan een cardanlager/koppeling, enz te vervangen. Ach en dat gebeurt mij 1 x in de 200.000 km en daar kom je wel overheen. De prijzen van onderdelen zijn ook nog betaalbaar in vergelijking met de Jappen. Het is maar net, hoe je het ziet. Ik heb 35 jaar op Euro fietsen gereden en dat heeft mij veel levensvreugde gegeven. Wat wil je nog meer.
Een vriendelijke groet aan de lezers van dit forum
Met vriendelijke groet,
PeterH