12-29-2005, 07:24 PM
Reactie van bezoeker 'AndrÈ', geïmporteerd van het oude forum:
Natuurlijk kun je vanuit technisch oogpunt van alles aanvoeren tegen de verouderde techniek, die (ook op de latere) 2 kleppers van de R serie werd toegepast. Veel mensen op dit forum hebben het over de kwaliteit gehad maar laten we wel wezen... ik zie niet zoveel oude Jappaners meer rondrijden. BMW's , zoals wij allen weten, des te meer. Dat alleen al zegt toch wel genoeg.
Zowel de technische als de economische levensduur van een BMW is hoger dan die van veel andere merken. Daarom zijn die dingen ook, 2e hands, vrij prijzig. De oorzaak is gelegen in de hoge kwaliteit van de machines en de gebruikte materialen.
Mijn BMW is een R100RS bj. 1987 met 56 k op de teller.
BMW groet,
AndrÈ.
Natuurlijk kun je vanuit technisch oogpunt van alles aanvoeren tegen de verouderde techniek, die (ook op de latere) 2 kleppers van de R serie werd toegepast. Veel mensen op dit forum hebben het over de kwaliteit gehad maar laten we wel wezen... ik zie niet zoveel oude Jappaners meer rondrijden. BMW's , zoals wij allen weten, des te meer. Dat alleen al zegt toch wel genoeg.
Zowel de technische als de economische levensduur van een BMW is hoger dan die van veel andere merken. Daarom zijn die dingen ook, 2e hands, vrij prijzig. De oorzaak is gelegen in de hoge kwaliteit van de machines en de gebruikte materialen.
Mijn BMW is een R100RS bj. 1987 met 56 k op de teller.
BMW groet,
AndrÈ.