12-29-2005, 04:20 AM
Reactie van bezoeker 'GertJan', geïmporteerd van het oude forum:
En dan ik met mijn K75S uit 1990. Mijn eerste motor en nog steeds zeer tevreden. Heeft me nooit in de steek gelaten, maar ben ook geen zeikerd over kleinigheidjes (knipperlichtjesstoring=hand uitsteken, of condens in de tellers=jammer maar tijdelijk).
Alleen olie verversen (van de HEMA, 15w50) en lopen! Met mijn weinige technische bagage en vaardigheden kan ik het nog steeds wel allemaal aan voor wat betreft het eenvoudige en noodzakelijke onderhoud (scheelt toch Ä300,- per beurt, is op 15 jaar een halve BMW!).
Hij stuurt nog steeds als een scheermes! Zuinig. Betrouwbaar. Geen roest.
Onderhoud bestond verder alleen uit nieuwe koppeling en remschijven (en banden, remblokken, accu's en olie).
Deze motor rijd ik de rest van mijn leven!
Gelukkig 2006 (en de resterende jaren) met een BMW K75!
GertJan
En dan ik met mijn K75S uit 1990. Mijn eerste motor en nog steeds zeer tevreden. Heeft me nooit in de steek gelaten, maar ben ook geen zeikerd over kleinigheidjes (knipperlichtjesstoring=hand uitsteken, of condens in de tellers=jammer maar tijdelijk).
Alleen olie verversen (van de HEMA, 15w50) en lopen! Met mijn weinige technische bagage en vaardigheden kan ik het nog steeds wel allemaal aan voor wat betreft het eenvoudige en noodzakelijke onderhoud (scheelt toch Ä300,- per beurt, is op 15 jaar een halve BMW!).
Hij stuurt nog steeds als een scheermes! Zuinig. Betrouwbaar. Geen roest.
Onderhoud bestond verder alleen uit nieuwe koppeling en remschijven (en banden, remblokken, accu's en olie).
Deze motor rijd ik de rest van mijn leven!
Gelukkig 2006 (en de resterende jaren) met een BMW K75!
GertJan