11-26-2005, 05:52 PM
Reactie van bezoeker 'Rein', geïmporteerd van het oude forum:
Ik heb al eerder op dit onderwerp(kwaliteit BMW) gereageerd. Zoals reeds geschreven, denk ik dat de huidige Jappen evengoed of misschien nog wel beter zijn dan de huidige BMW's, echter met de laatste reactie van Dolf ben ik het ook niet helemaal eens. Dat doet mij toch een beetje hartzeer. Het kan ook zijn dat Dolf gewoon een pechvogel is. Zelf heb ik ongeveer 300.000 km's met tweeklepper BMW's gereden. Ik heb eigenlijk geen dure pech te melden. Steeds werden de machines door mij nauwkeurig onderhouden. In al die jaren stond ik 2 keer aan de kant van de weg. Ik stond er maar even, want ik kon na reparatie weer verder. Een keer was een kabeltje van de bobine getrild en een keer schoot een verbindingsstangetje van het schakelpedaal los. Deze betrouwbaarheid is een van de redenen, dat ik nog op twee kleppers rij. De andere reden is het karakter/uiterlijk. Die laatste eigenschappen vind ik niet echt bij Japanse motoren, maar ja, meningen verschillen. Gelukkig maar.
Ik heb al eerder op dit onderwerp(kwaliteit BMW) gereageerd. Zoals reeds geschreven, denk ik dat de huidige Jappen evengoed of misschien nog wel beter zijn dan de huidige BMW's, echter met de laatste reactie van Dolf ben ik het ook niet helemaal eens. Dat doet mij toch een beetje hartzeer. Het kan ook zijn dat Dolf gewoon een pechvogel is. Zelf heb ik ongeveer 300.000 km's met tweeklepper BMW's gereden. Ik heb eigenlijk geen dure pech te melden. Steeds werden de machines door mij nauwkeurig onderhouden. In al die jaren stond ik 2 keer aan de kant van de weg. Ik stond er maar even, want ik kon na reparatie weer verder. Een keer was een kabeltje van de bobine getrild en een keer schoot een verbindingsstangetje van het schakelpedaal los. Deze betrouwbaarheid is een van de redenen, dat ik nog op twee kleppers rij. De andere reden is het karakter/uiterlijk. Die laatste eigenschappen vind ik niet echt bij Japanse motoren, maar ja, meningen verschillen. Gelukkig maar.