11-23-2005, 09:06 PM
Reactie van bezoeker 'fred', geïmporteerd van het oude forum:
mij valt op dat er voor de oudere jappen niets verkocht wordt om te reviseren enz
we hebben daar eens in zitten te puzzelen enkele jaren terug, het antwoord was simpel , er gaat nooit niets kapot in zo,n blok
er rijden nu nog genoeg jappen rond van de jaren 70 met blokken die nog nooit open zijn geweest
dynamo's, startmotor's regelaars je raakt het niet kwijt het gaat nooit stuk
km tellers ? niemand kan ze gebruiken
zuigers in overmaat zelden nodig ( voor de hele oude voor een restauratie )
rij zelf een bmw k100 50.000 km uit 1985 maar tegen het licht gezien van de
aanschaf prijs is hij te duur gezien de gebreken en kwaliteit
als je hier leest op het forum over de dingen die er aan zijn en kunnen komen
denk ik dat je eerlijk moet zijn en niet merk blind
de boxer roest net zo hard als toen de jap
was eerder aan nieuwe zuigers toe, revisie van dynamo enz
hoe ik hier bij kom ?
rij zelf vanaf 1972 tot nu alles gehad honda bmw harley noem maar op
werk al vanaf die dag in een motorzaak van allerhande merken ook bmw
voor 1970 heeft bmw zijn naam opgebouwd, maar daar werd toen ook een flink
prijskaartje aan gehangen
maar het is meer een zaak geworden van hoe en waarvoor gebruik ik mijn motor voor de materiaalen zijn allemaal het zelfden geworden , anders is het niet meer te verkopen, zeker een motor die hier gemaakt word
kijk eens voor de aardigheid in je AEG wasmachine waar het electrospul van daan komt, of de all american harley ( vork uit japan, zuiger's , lagers startmotor enz )
maar het is een leuk onderwerp
m.v.g fred ( wil trouwens van de bmw af ga weer naar een jap )
mij valt op dat er voor de oudere jappen niets verkocht wordt om te reviseren enz
we hebben daar eens in zitten te puzzelen enkele jaren terug, het antwoord was simpel , er gaat nooit niets kapot in zo,n blok
er rijden nu nog genoeg jappen rond van de jaren 70 met blokken die nog nooit open zijn geweest
dynamo's, startmotor's regelaars je raakt het niet kwijt het gaat nooit stuk
km tellers ? niemand kan ze gebruiken
zuigers in overmaat zelden nodig ( voor de hele oude voor een restauratie )
rij zelf een bmw k100 50.000 km uit 1985 maar tegen het licht gezien van de
aanschaf prijs is hij te duur gezien de gebreken en kwaliteit
als je hier leest op het forum over de dingen die er aan zijn en kunnen komen
denk ik dat je eerlijk moet zijn en niet merk blind
de boxer roest net zo hard als toen de jap
was eerder aan nieuwe zuigers toe, revisie van dynamo enz
hoe ik hier bij kom ?
rij zelf vanaf 1972 tot nu alles gehad honda bmw harley noem maar op
werk al vanaf die dag in een motorzaak van allerhande merken ook bmw
voor 1970 heeft bmw zijn naam opgebouwd, maar daar werd toen ook een flink
prijskaartje aan gehangen
maar het is meer een zaak geworden van hoe en waarvoor gebruik ik mijn motor voor de materiaalen zijn allemaal het zelfden geworden , anders is het niet meer te verkopen, zeker een motor die hier gemaakt word
kijk eens voor de aardigheid in je AEG wasmachine waar het electrospul van daan komt, of de all american harley ( vork uit japan, zuiger's , lagers startmotor enz )
maar het is een leuk onderwerp
m.v.g fred ( wil trouwens van de bmw af ga weer naar een jap )