11-09-2005, 04:30 PM
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:
Als er soortgelijke schade in beide cilinders tegelijkertijd optreed moet je je toch wat zaken gaan afvragen:
Het lijkt er op dat e.e.a veel te warm is geworden, als gevolg van te weinig benzine of fout ontstekingsmoment.
Was het tijdens een lange rit, hoge snelheid ?
liep de motor gewoon goed, geen tanktas die de luchttoevoer belemmerde.
In de bergen etc.
Kijk goed naar de omstandigheden waaronder het gebeurde, wellicht helpt dat bij een juiste conclusie.
Dit is wel erg veel schade,
Als er soortgelijke schade in beide cilinders tegelijkertijd optreed moet je je toch wat zaken gaan afvragen:
Het lijkt er op dat e.e.a veel te warm is geworden, als gevolg van te weinig benzine of fout ontstekingsmoment.
Was het tijdens een lange rit, hoge snelheid ?
liep de motor gewoon goed, geen tanktas die de luchttoevoer belemmerde.
In de bergen etc.
Kijk goed naar de omstandigheden waaronder het gebeurde, wellicht helpt dat bij een juiste conclusie.
Dit is wel erg veel schade,