11-09-2005, 03:33 PM
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:
Ik denk dat Kaspar gelijk heeft.
het kan toch niet bestaan dat een fabrikant van bougies spullen levert die een gat in de zuiger brand?
Als dit het geval zou zijn, zal deze geen lang leven beschoren zijn, zeker met de garantie zoals door Kaspar omschreven.
Ik heb eens wat gevlooid op internet, en ik vind diverse meningen over de Brisk bougies, varierent van matig positief to laaiend enthousiast.
Verhalen over gaten in zuigers heb ik hier in ieder gaval niet gevonden.
Wel is de rode draad dat deze bougies minder lang meegaan, ca. 5 tot 10k km.
Ik denk dat deze bougies hiermee het voordeel van de twijfel verdienen.\
Rest de vraag, wat is er dan wel gebeurd (watskebeurt toch).
Stefan, een ding snap ik niet helemaal.
Je zegt dat er aan een kant een gat in de zuiger zit, en aan de andere kant een uitlaatklep is gebroken.
Is dit tegelijkertijd gebeurd??????
Is toch wel HEEL erg toevallig, ik neem aan dat als de zuigerkop links of rechts instort je dit snel gewaar wordt en stopt, je brommer loopt dan op ÈÈn pit!
Hoe kunnen deze twee rampzalige dingen samenvallen.
Stefan ik snap hiet niets van, ongetwijfeld mijn tekortkoming, sorry, kun je dit wat nader verklaren?
(Of misschien iemand anders?)
Chris
Ik denk dat Kaspar gelijk heeft.
het kan toch niet bestaan dat een fabrikant van bougies spullen levert die een gat in de zuiger brand?
Als dit het geval zou zijn, zal deze geen lang leven beschoren zijn, zeker met de garantie zoals door Kaspar omschreven.
Ik heb eens wat gevlooid op internet, en ik vind diverse meningen over de Brisk bougies, varierent van matig positief to laaiend enthousiast.
Verhalen over gaten in zuigers heb ik hier in ieder gaval niet gevonden.
Wel is de rode draad dat deze bougies minder lang meegaan, ca. 5 tot 10k km.
Ik denk dat deze bougies hiermee het voordeel van de twijfel verdienen.\
Rest de vraag, wat is er dan wel gebeurd (watskebeurt toch).
Stefan, een ding snap ik niet helemaal.
Je zegt dat er aan een kant een gat in de zuiger zit, en aan de andere kant een uitlaatklep is gebroken.
Is dit tegelijkertijd gebeurd??????
Is toch wel HEEL erg toevallig, ik neem aan dat als de zuigerkop links of rechts instort je dit snel gewaar wordt en stopt, je brommer loopt dan op ÈÈn pit!
Hoe kunnen deze twee rampzalige dingen samenvallen.
Stefan ik snap hiet niets van, ongetwijfeld mijn tekortkoming, sorry, kun je dit wat nader verklaren?
(Of misschien iemand anders?)
Chris