11-09-2005, 12:55 PM
Reactie van bezoeker 'Kaspar Mulkens', geïmporteerd van het oude forum:
BRISK GEEFT EEN SCHRIFTELIJKE GARANTIE, DAT ALS ER IETS MET EEN MOTORBLOK GEBEURD TENGEVOLGE VAN BRISK BOUGIES, DE SCHADE DOOR HEN WORDT BETAALD.
Ik heb zelf nog nooit een gat in een zuiger gezien doordat er Brisk bougies waren gemonteerd en naar mijn mening worden er veel onware verhalen de wereld ingestuurd door opmerkingen zoals Paul die maakt. Zoals Chris terecht opmerkt is de juiste warmtegraad wel belangrijk.
Nar mijn mening is "gewoon" de klep afgebroken waardoor de hele schade is ontstaan en heeft de Brisk bougie er niets mee te maken.
Voor de R1100 serie verkopen we meer Brisk bougies dan de originele en vrijwel alle kopers willen de keer daarna weer Brisk omdat het "konstantfahrr¸ckelen" duidelijk minder is. Het is wel zo dat veel klanten liever de DR15ZC willen dan de nu voorgeschreven DOR14LGS.
BRISK GEEFT EEN SCHRIFTELIJKE GARANTIE, DAT ALS ER IETS MET EEN MOTORBLOK GEBEURD TENGEVOLGE VAN BRISK BOUGIES, DE SCHADE DOOR HEN WORDT BETAALD.
Ik heb zelf nog nooit een gat in een zuiger gezien doordat er Brisk bougies waren gemonteerd en naar mijn mening worden er veel onware verhalen de wereld ingestuurd door opmerkingen zoals Paul die maakt. Zoals Chris terecht opmerkt is de juiste warmtegraad wel belangrijk.
Nar mijn mening is "gewoon" de klep afgebroken waardoor de hele schade is ontstaan en heeft de Brisk bougie er niets mee te maken.
Voor de R1100 serie verkopen we meer Brisk bougies dan de originele en vrijwel alle kopers willen de keer daarna weer Brisk omdat het "konstantfahrr¸ckelen" duidelijk minder is. Het is wel zo dat veel klanten liever de DR15ZC willen dan de nu voorgeschreven DOR14LGS.